خبرگزاری پرسپولیس : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس  که از اظهارات اخیر بازیکن سابق خود بسیار ناراحت هستند، پیش از آغاز دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان علیه این بازیکن شعار دادند.

این در حالی است که هواداران تیم پرسپولیس برخورد مناسبی با ˈمهرداد اولادیˈ و ˈپژمان نوریˈ بازیکنان سابق خود که در تیم رقیب بازی می کنند، داشتند.

نزدیک به 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران حاضر شده و از نزدیک این بازی را مشاهده می کنند، تماشاگران تیم ملوان بندرانزلی که تعداد آنان نیز نزدیک به 1500 نفر است نیز در جایگاه مخصوص هواداران تیم استقلال قرار گرفته و تیم خود را تشویق می کنند.

صادق درودگر، غفور جهانی و کریم باقری روی سکوها نشسته و این بازی را از نزدیک مشاهده می کنند.

علی کریمی هافبک هجومی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از مدت ها به این تیم و ترکیب آن بازگشته، برای دقایق متوالی از سوی هواداران تشویق شد.

پیش از آغاز این دیدار، محمد احمدزاده سرمربی ملوان و دستیارانش به سوی هواداران ملوان رفته و شال گردن های مخصوص باشگاه ملوان بندرانزلی را به آنان هدیه دادند.

مهدی مهدوی کیا که تا سه شنبه شب در ترکیب تیم پرسپولیس قرار داشت، خط خورده و از فهرست این تیم کنار گذاشته شد.

رضا حقیقی هافبک دفاعی سابق تیم فجر شهید سپاسی شیراز که به تازگی به تیم پرسپولیس پیوسته است، برای نخستین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت.

همچنین عادل کلاه کج و امیر عابدزاده نیز در فهرست این تیم قرار داشته و روی نیمکت نشستند.

عادل فردوسی پور گزارشگر بازی که در نقش کارشناس داوری نیز در این بازی ظاهر شده از ارائه اطلاعات صحیح نیز خودداری کرد و ملوان را پس از استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی اعلام کرد! وی گفت: «ملوان بعد از استقلال پرافتخارترین تیم جام حذفی است و هفت بار به فینال رسیده»

این در حالی است که تیم پرسپولیس دومین تیم پرافتخار جام حذفی است نه ملوان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)