پرسپولیس نیوز : پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: از تماشاگران پرسپولیس می خواهم همیشه تیم خود را یاری کنند و حتی زمانی هم که بازی را واگذار کردیم باز هم آنها را تنها نگذارند.

سعید راد  درباره دربی 81  اظهار داشت: این بازی بسیار حساس است و بازی استقلال و پرسپولیس است که فوتبال را زنده نگه داشته و سعی می کند آن را از بی تماشاگری که مسوولان با تصمیمات غلط شان به ارمغان آورده اند نجات دهد. همین کری خواندن ها و انرژی مثبتی که در روزهای قبل از دربی به وجود می آید گواه همین مساله است.

پیشکسوت سینمای کشورمان در پاسخ به این سوال که از کی بازی این دو تیم را دنبال می کرده، بیان داشت: تقریبا هر زمانی که در ایران بودم بازی این دو تیم را از نزدیک تماشا کردم و وقتی هم که در ایران نبودم و بازی پخش مستقیم می شد آن را تماشا می کردم.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس چند هفته است که دوباره خوب بازی می کند و وقتی بازی های این تیم را مشاهده می کنم یاد دهه 70 و قبل تر از آن می افتم که پرسپولیس فوتبال فوق العاده ای را به نمایش می گذاشت.

راد درباره خاطره انگیزترین دربی که مشاهده کرده خاطرنشان کرد: بدون شک برای هر پرسپولیسی بازی 6-صفر سال 52 خاطره انگیزترین بازی است و من هیچ وقت آن را فراموش نمی کنم چرا که آن مسابقه و آن برد برای ما به یک سمبل تبدیل شد.

وی درباره برگه برنده پرسپولیس در روز جمعه اذعان داشت: سه، چهار بازیکن پرسپولیس را خیلی دوست دارم. مهدی طارمی مهاجم جوان و بااستعدادی است، محسن بنگر شخصیت فوق العاده ای دارد و سوشا مکانی در درون دروازه از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است و مانند یک آرتیست عمل می کند. یک بار تیم  علی دایی را نقد کردم که چرا خوب نتیجه نمی گیرد ولی بعد از مدتی متوجه شدم دایی آینده نگر بوده و حالا همان جوان ها تبدیل به ستاره های پرسپولیس شده اند.

هنرمند باسابقه کشورمان در ادامه بیان کرد: از تماشاگران پرسپولیس می خواهم همیشه تیم خود را یاری کنند و حتی زمانی هم که بازی را واگذار کردم باز هم آنها را تنها نگذارند. متاسفانه در این روزها چیزهایی را می بینم که دلم به درد می آید، چرا حسین فرکی باید در استادیوم مورد توهین قرار گیرد.

راد درباره عملکرد استقلال هم گفت: استقلال در این سه، چهار هفته تبدیل به یک تیم قابل اطمینان شده است و در اوج بودن استقلال  وپرسپولیس همواره به فوتبال ما کمک می کند. روز جمعه شاهد برگزاری یک بازی حساس بین دو تیم قابل اعتماد است.

بازیگر سینماو تلویزیون کشورمان در ادامه برای استقلالی ها کری خواند و گفت: تیم حریف باید بداند که درست نیست به بزرگتر خودش و به تیمی که شش گل به آنها زده کری بخواند. مطمئن باشید در بازی روز جمعه هم حداقل سه گل برای استقلال کنار گذاشته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه کسی گزارشگر بازی جمعه باشد، خاطرنشان کرد: دوست دارم  عادل فردوسی پور این بازی را گزارش کند. از طرفی جاجی هادی نوروزی هم در این دیدار بسیار خالی است و امیدوارم بچه ها با کسب پیروزی در این دیدار روح او را شادکنند.

راد در پایان گفت: همانطور که گفتم پرسپولیس حداقل سه گل به استقلال می زند و اگر در بین تماشاچیان کسی را دیدید که بالا و پایین می پرد و خوشحالی می کند آن شخص من هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)