قهرمانی دور از دسترس نیست

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: “ما فقط به گرفتن 3 امتیاز تمام بازی ها فکر می کنیم و با این نگاه، مطمئن باشید قهرمانی برای پرسپولیس دور از دسترس نیست.

 

حسین عبدی با اشاره به بازی دربی، افزود: “با توجه به هم امتیاز بودن تیم های پرسپولیس و استقلال می توان گفت این بازی، 6 امتیاز است. چرا که برنده این دیدار، می تواند با روحیه ای مضاعف، از رقیب پیشی بگیرد.”

وی درباره علت رقم خوردن نتایج تساوی در چند بازی گذشته این دو تیم، گفت: “آنچه مسلم است نتیجه این بازی فقط و فقط در زمین مسابقه رقم می خورد و اگر در چند بازی گذشته، نتیجه تساوی به دست آمده است، فارق از حسایت های تاثیر گذار این بازی، به این دلیل است که هر دو تیم از موقعیت هایشان به یک شکل استفاده کرده یا آنها را از دست داده اند.”


عبدی وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس را پیش از بازی با استقلال، بسیار خوب توصیف کرد و افزود:

 


“کسب دو پیروزی از دو بازی اخیر، روحیه مضاعفی به تیم ما تذریق کرده و بازیکنان را مصمم تر از پیش ساخته است. پتانسیل های تیم ما کم کم دارد خودش را نشان می دهد و اگر کمی خوش شانس باشیم، نتایج بسیار خوبی در انتظار ماست.”

مربی تیم فوتبال پرسپولیس، تاکید کرد: “به هوادارنمان قول می دهم که شاهد یک بازی مردانه از سوی تیم پرسپولیس باشند. ما در همه بازی ها از جمله بازی با استقلال، فقط به کسب 3 امتیاز فکر می کنیم و با این نگاه، مطمئن باشید قهرمانی برای پرسپولیس، دور از دسترس نیست.

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)