مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس با اشاره به اینکه تیمش برای مساوی به مصاف استقلال نمی رود  گفت: با ارائه يك بازي هجومي به دنبال 3 امتياز ديدار با استقلال هستيم.

 

علي دايي در مورد شرايط پرسپوليس قبل از دربي 68 اظهار داشت: خوشحالم در شرايطي آخرين تمرين قبل از بازي را انجام داديم كه مصدوم نداريم و بازيكنان در سلامت كامل به سر مي‌برند.
وي درباره مربي دروازه‌بانان استقلال عنوان كرد: بهزاد غلامپور يكي از بهترين دوستان من است و متأسفم كه نمي‌توانم در اين بازي برايش آرزوي موفقيت كنم. در بازي‌هاي بعد از دربي براي استقلال آرزوي موفقيت مي‌كنم.
سرمربي پرسپوليس افزود: در بازي چهارشنبه به دنبال پيروزي هستيم و براي تساوي به ميدان نمي‌رويم. استقلال از نظر فني يكي از بهترين تيم‌هاي ليگ برتر است. ‌

دايي خطاب به تماشاگران 2 تيم گفت: اگر هواداران تيم‌هاي خود را تشويق كنند، شاهد ديدار خوبي خواهيم بود.
وي با تمجيد از تيم استقلال، در مورد تاكتيك سرخپوشان اظهار داشت:

 

استقلال چند نقطه قوت دارد كه به دنبال مهار آن هستيم. چشم به ضد حمله نداريم و بازي هجومي را در دستور كارمان قرار مي‌دهيم. ساختار دفاعي تيم را مستحكم كرده‌ايم.
سرمربي سرخپوشان، تأكيد كرد: اگر 3 امتياز اين بازي را بگيريم، روز دربي 68 جزو شيرين‌ترين روزهاي زندگي‌ام خواهد بود. اميدوارم در روز بازي با استقلال، پيروز ميدان باشيم.
وي با اشاره به امتياز تجربه براي كسب پيروزي در ديدار دربي، خاطرنشان كرد: با بازيكنان صحبت كردم و با استفاده از بازيكنان با تجربه‌اي كه در زمين داريم، مي‌توانيم نتيجه خوبي بگيريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)