عبدي: براي كسب 3 امتياز به مشهد آمده ایم


مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ديدار اين تيم مقابل ابومسلم گفت: با وجود اينكه پس از مسابقه برابر استيل آذين فرصت كمي را براي آماده‌سازي و ريكاوري نفرات داشتيم، اما آماده هستيم تا مقابل ابومسلم 3 امتياز را به دست بياوريم.


«حسين عبدي»افزود: بازيكنان ما فوتبال خوبي را مقابل استيل آذين به نمايش گذاشتند اما فقط در امر گلزني ناكام بودند، با اين حال بعد از اين مسابقه ريكاوري‌هاي لازم را براي ديدار برابر ابومسلم انجام داده‌ايم و در صدد هستيم با كسب پيروزي در اين ديدار وضعيت خود را در جايگاه جدول رده‌بندي ارتقاء‌ دهيم.

 


وي ادامه داد:‌ سقوط ابومسلم به مسابقات دسته اول قطعي شده و بازيكنان اين تيم اكنون به دور از استرس و تنها براي نشان دادن توانايي هاي خود، در مقابل ما صف آرايي مي كنند.

 


مربي پرسپوليس اضافه كرد: در ديدار برابر ابومسلم، آرفي را در اختيار نخواهيم داشت، اما اين امكان وجود دارد كه از كريم باقري در تركيب اصلي استفاده كنيم.


عبدي با اشاره به اينكه هنوز اميد خود را براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا از طريق مسابقات ليگ برتر از دست نداده‌اند گفت: اين احتمال وجود دارد تيم استقلال تهران در بازي اين هفته خود برابر راه‌آهن امتياز از دست دهد و ما مي‌توانيم با كسب پيروزي برابر ابومسلم و سپاهان رتبه سوم و سهميه ليگ قهرمانان آسيا را كسب كنيم. البته تلاش مي‌كنيم در فينال جام حذفي، تيم فولادگستر تبريز را شكست داده تا ضمن كسب عنوان قهرماني در اين جام، راهي آسيا شويم.


وي افزود: ما تلاش مي‌كنيم در بازي رفت در مقابل فولادگستر در تبريز كار تمام كنيم و در مسابقه برگشت، فقط به فكر تدارك جشن قهرماني در ورزشگاه آزادي تهران باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)