مرجع خبری پرسپولیس : نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هنوز با مسئولان صدا و سیما به توافق نرسیدیم و اگر این اتفاق نیفتد در هفته دوم اجازه ورود دوربین‌ها را نمی‌دهیم.

 

هادی آیت اللهی در خصوص مسائل مختلف مربوط به فوتبال ایران از جمله حق پخش تلویزیونی ضمن بیان مطلب فوق گفت:

 

ما بر سر مسئله حق پخش تلویزیونی هنوز با مسئولان صدا و سیما به توافقی نرسیده ایم و فقط این هفته اجازه ورود دوربین های تلویزیونی را به ورزشگاه ها دادیم و قرار است طی یکی دو روز آینده به مذاکرات خود با آنها ادامه دهیم. مطمئن باشید اگر به توافق نرسیم در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر اجازه ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه ها را نمی دهیم.

 

وی در همین خصوص افزود: باید بین فدراسیون فوتبال و صدا و سیما تعاملی دو طرفه وجود داشته و دو طرف حق و حقوق یکدیگر را رعایت کنند چیزی که متاسفانه هنوز اتفاق نیفتاده است. در حال حاضر کف پیشنهاد ما به صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی رقابتهای لیگ برتر در یک فصل 17 میلیارد تومان است در حالی که مسئولان تلویزیون می خواهند مبلغ ناچیزی را به مبلغ سال گذشته اضافه کرده و حداکثر 14 میلیارد تومان بابت حق پخش تلویزیونی دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر بپردازند.

 

نائب رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امسال ما با یک شرکت تبلیغاتی قرارداد مالی خوبی را بسته ایم و قرار شده که در عوض این قرار داد 10 تا 15 درصد قراردادهایی که فدراسیون فوتبال می بندد به این شرکت تبلیغاتی اختصاص پیدا کند. بنابراین مسئولان این شرکت طرف نیز همچون ما در فدراسیون فوتبال با مبلغ پیشنهادی صدا و سیما برای حق پخش تلویزیونی این فصل رقابتهای لیگ برتر موافق نیستند.

 

آیت اللهی در پاسخ به این پرسش که قرار بود کی روش شب گذشته به ایران برگردد یا خیر، گفت: در حال حاضر از این موضوع مطلع نیستم .

 

وی در مورد مربی بدنساز جدید تیم ملی نیز تصریح کرد: باید پس از بازگشت کی روش به ایران با وی در خصوص دلایل جدایی مک درموت و انتخاب مربی بدنساز جدید صحبت کرده و توضیحات وی را بشنویم.

 

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اظهار نظر بهروان مبنی بر اینکه می خواهیم جام حذفی را برگزار کنیم، تاکید کرد: این موضوع باید دوشنبه این هفته و یا هفته آینده در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی شود تا در خصوص برگزار کردن و یا نکردن جام حذفی نظر خود را اعلام کنیم، من نیز موافق و تابع نظر فدراسیون هستم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که نظر شخصی شما در این خصوص چیست، تاکید کرد: اگر تقویم اجرای فدراسیون و سازمان لیگ، از نظر زمانی اجازه برگزاری رقابتهای جام حذفی را بدهد خود من نیز به شخصه موافق برگزاری رقابتهای جام حذفی هستم.

 

آیت اللهی در خاتمه در خصوص سنگ پرانی تماشاگران تیم گهر درود به سمت هواداران تیم ملوان در پایان دیدار تیمهای گهر و ملوان از هفته نخست رقابتهای لیگ برتر گفت: من نیز صحبتهایی را در این خصوص شنیده ام باید گزارش نماینده فدراسیون فوتبال در این خصوص بدست ما برسد تا پس از بررسی آین گزارش کمیته انضباطی فدراسیون برابر با قوانین انضباطی برخورد لازم را انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)