مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس گفت: آنقدر به پیروزی در این بازی نیاز داریم که فرقی نمی کند روی چه زمینی بازی کنیم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علیرضا نورمحمدی گفت: تمرینات را منظم دنبال می کنیم ولی به هر حال 9 بازیکن همراه تیم نیستند. این مساله شرایط را بویژه برای کادر فنی سخت می کند.

 

 

وی ادامه داد: با نفراتی که در تمرینات حضور داریم، با تمام قوا کار می کنیم. در بازی با نیروی زمینی هم در نیمه دوم خوب بودیم. در نیمه اول هم دو توپ روی پای بازیکنان تیم نیروی زمینی نشست که ضربه های استثنایی از کار در آمد. بازی با برق شیراز را هم داریم و این بازی ها فرصتی برای قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه است و کادر فنی هم شناخت بهتری از نفراتی پیدا می کند که کمتر بازی کرده اند.

 

 

مدافع پرسپولیس با اشاره به بازی با داماش خاطر نشان کرد: سال قبل با وجود تمام دشواری ها دست پر از بازی با داماش برگشتیم. البته بازی آسانی نیست. سختی کار به بازی در چمن مصنوعی است اما با توجه به اینکه می خواهیم به ناکامی ها پایان بدهیم، شرایط تیم در جدول را بهتر کنیم و با روحیه بهتری برای دربی آماده شویم، آنقدر به پیروزی در بازی با داماش نیاز داریم که فرقی نمی کند روی چه زمینی بازی کنیم.

 

نورمحمدی در پایان درباره آخرین وضعیت خود افزود: هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود. من از روز اول تمرینات خودم را منظم انجام داده ام و انگیزه های خودم را حفظ می کنم تا زمانی که کادر فنی به من فرصت بازی بدهد. این رقابت، لطمه ای هم به رفاقت بین ما مدافعان نخواهد زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)