مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: با پيروزي برابر تراكتورسازي با ناكامي خداحافظي مي‌كنيم و به صدر جدول نزديك‌تر مي‌شويم.

حبيب كاشاني در رابطه با شرايط پرسپوليس براي ديدار مقابل تراكتورسازي اظهار داشت: پس از پيروزي مقابل سايپا تيم از نظر روحي در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و بازيكنان بايد از اين فرصت استفاده و با پيروزي مقابل تراكتورسازي و كسب 3 امتياز با ناكامي‌هاي اين فصل وداع كنند.


وي درباره وجود برخي مشكلات براي حضور هواداران تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي تصريح كرد:
قدم تماشاگران متعصب تراكتور بر روي چشم و قطعاً در اين ديدار شاهد تقابل تماشاگران متعصب 2 تيم خواهيم بود. من از هواداران مي‌خواهم با حضور در ورزشگاه و با توجه به اينكه 2 تيم قرمزپوش مقابل هم صف‌آرايي مي‌كنند فقط تيم‌هاي خودشان را تشويق كنند. هنوز بهترين و بيشترين هوادار متعلق به پرسپوليس است و اين موضوع را بار ديگر در ورزشگاه آزادي اثبات خواهيم كرد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در رابطه با جلسه‌اي كه با كادر فني داشت، گفت:
برگزاري اين جلسات طبيعي است و مي‌خواهم با اين جلسات خودم را به كادر فني نزديك كنم تا آرامش بيشتري در تيم به‌وجود آيد. نكاتي كه به‌طور متقابل به يكديگر گوشزد مي‌كنيم قطعاً مي‌تواند براي تيم مفيد باشد.
كاشاني يادآور شد:
خوشبختانه تا امروز به اهداف خود براي نزديك شدن بازيكنان به يكديگر و رفاقت در تيم رسيده‌ام. گام‌هاي كوچكي براي رسيدن به صدر مانده است و با توجه به اينكه نتايج تيم‌هاي ديگر به نفع پرسپوليس رقم خورده بايد از اين فرصت استفاده كنيم و به صدر جدول برسيم.
ديدار پرسپوليس و تراكتورسازي ساعت 16:40 فردا برگزار مي‌شود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)