مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلى درحال حاضر نمى خواهد در مورد تيم ملى و اتفاقاتى كه در تورنمنت قطر و بازى با سنگاپور افتاد، حرفى بزند. او در مورد پرسپوليس با على دايى هم معتقد است كه تيمش به موفقيت خواهد رسيد؛ چرا كه دايى در شرايط سخت زياد بوده و مى داند كه چطور پرسپوليس را به روزهاى اوجش برساند. گفت و گوى ما با وى را بخوانيد:

• اوضاع پرسپوليس چطور است؟
– خدا را شكر؛ بچه ها با روحيه و انگيزه بسيار خوبى كار مى كنند و تمرينات بسيار خوب انجام مى شود تا براى بازى با شاهين بوشهر آماده شويم.

• در مورد تساوى مقابل ذوب آهن چه صحبتى دارى؟
– بازى سختى بود اما ۲ تيم خوب كار كردند و تا آخرين لحظات براى رسيدن به 3 امتياز تلاش كردند. ما نبايد در اين بازى ۲ امتياز از دست مى داديم اما فوتبال همين است و در يك لحظه ممكن است نتيجه عوض شود.

• با اين شرايط كه امتياز از دست مى دهيد، نگران گرفتن سهميه آسيايى نيستيد؟
– بايد تلاش كنيم تا تمام امتيازات موجود را بگيريم. به نظر من فاصله در جدول زياد نيست و اگر امتيازات كامل را بگيريم، مى توانيم در بين تيم هاى بالاى جدول باشيم. هواداران پرسپوليس مطمئن باشند كه تمام تلاشمان را مى كنيم تا امسال حداقل يك جام براى آنها بگيريم.


• بازى با شاهين بوشهر را چطور پيش بينى مى كنى؟
– قطعا بازى سختى است اما ما به كمتر از كسب ۳ امتياز در اين بازى راضى نخواهيم شد. پرسپوليس در اين شرايط بايد ببرد و بازى در خانه و خارج از خانه هم براى ما نبايد فرقى داشته باشد. پرسپوليس به بوشهر مى رود تا پيروزى و دست پر به تهران برگردد.

• با هواداران بوشهرى چه مى كنيد؟
– هواداران بوشهرى براى ما مشكل ساز نخواهند شد، چون آنها از تماشاگران خوب فوتبال هستند و فقط تيم خودشان را تشويق مى كنند. همانطور كه هواداران پرسپوليس هم فقط تيم ما را تشويق مى كنند و به ما روحيه مى دهند و از ما حمايت مى كنند.

• فكر نمى كنى بردن شاهين در بوشهر كار راحتى نباشد؟
– قطعا سخت است اما پرسپوليس براى ماندن در جمع تيم هاى بالاى جدول راهى جز بردن و امتياز گرفتن ندارد.

• على دايى چه تأثيرى در تيم داشته است؟
– شما بايد در تمرينات ما شركت كنيد تا متوجه شويد پرسپوليس با روزهاى قبل از حضور دايى چه تفاوتى كرده است. بچه ها با انگيزه بسيار بالايى در تمرينات شركت مى كنند و به لحاظ روحى – روانى خيلى تغيير كرده اند.

• خيلى ها معتقدندكه پرسپوليس شرايط سختى دارد. فكر مى كنى دايى با اين شرايط موفق مى شود؟
– على دايى بازيكن بزرگى بوده و در شرايط سخت زياد كاركرده است و الان هم مى تواند با پرسپوليس نتيجه بگيرد و موفق شود. به نظر من دايى پرسپوليس را به روزهاى اوجش مى رساند و موفق خواهد شد اما بايد به او فرصت كافى بدهند، چون تازه كارش را شروع كرده و براى نتيجه گرفتن، زمان مى خواهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)