پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات تندی را از چند عضو این باشگاه مطرح کرد.

حمید جاسمیان با اشاره به ماجرای سوشا مکانی اظهار داشت: بنده در این داستان در وهله نخست بزرگترهای این تیم را مقصر می دانم که بزرگتری نکردند و کار به اینجا کشیده شد. پرسپولیس همواره مهد اخلاق بوده است و مردان بزرگی در آن توپ زده اند. چند ماه قبل همین  سوشا مکانی برای حضور در کمیته اخلاق به فدراسیون فوتبال آمده بود و بنده رفتم و برایش وساطت کردم و سپس او را به کمیته پیشکسوتان بردم و همان لحظه که ایشان نشسته بود،  ظلی و جواد حسن زاده آمدند و سوشا حتی از جایش بلند نشد تا احترام بگذارد که البته شاید این بزرگان را نشناخت اما من به او گفتم پسرم اینها روزی بزرگان فوتبال ایران بوده اند و برای خودشان نامی داشته اند و شما باید به بزرگتر خود احترام بگذاری.

این پیشکسوت در ادامه افزود: متاسفانه این بچه  ها را ما بزرگتر ها خوب هدایت نمی کنیم و یادشان نمی دهیم که حرمت ها را رعایت کنند. یکبار هم که در مغازه پدر امین حاج محمدی مدافع استقلال و از دوستان خودم بودم، دیدم آقای پیام صادقیان آنجا است و زانویش را گذاشته روی صندلی و به شکل بدی نشسته است و همانجا گفتم: شما بلد نیستی جلوی بزرگتر خود درست بنشینی؟ این بچه ها خیال می کنند با سوار شدن بر ماشین های آخرین مدل به همه چیز رسیده اند اما باید بدانند که این چیزها نمی ماند و امثال دهداری و تختی بخاطر مسائل دیگری در این ورزش و در ذهن مردم ماندگارشدند.

 جاسمیان سپس افزود: سالها قبل که بازیکن تیم شاهین بودم و برای خودم تیپ و شهرتی داشتم با یک فردی رفاقت و آمد داشتم که آقای دهداری خبر دار شد و یک روز به من گفت شما به فلان خانه رفت و آمد داری؟ سپس اجازه نداد حرف بزنم و سریع گفت : شما وسایل  خودت را جمع کن برگرد آبادان. من رفتم آبادان و مدتها گذشت تا آقایان اکرامی و برومند تماس گرفتند و گفتند ما صحبت کرده ایم تا برگردید و من هم آمدم اما تا وقتی زنده ام آن رفتار مرحوم دهداری برایم درس است و همان برخورد اجازه نداد مسیر فوتبالی ام منحرف شود.

مدافع سالهای دور تیم ملی ایران گفت: همین الان علی پروین که فوتبالش صد بود و فوتبال من پنج، اگر جایی باشیم امکان ندارد جلوتر از من حرکت کند و چون من کاپیتانش بوده ام حرمت نگه می دارد ولی بازیکنان امروزی این چیزها را بلد نیستند.

جاسمیان در انتها با انتقاد از برخی اعضای باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کدام فرد باید در آنجا با بازیکنان صحبت کند؟ آقای محمود خوردبین که عزیز من است تا کی می خواهد سرپرست باشد؟ سی سال است که ایشان سرپرست تیم هستند! آقای دکتر زادمهر فقط سه سال در پرسپولیس بازی کرده و همیشه در هیات مدیره حضور دارد. این آقای قنبرپور از کجا آمده و روی نیمکت تیم نشسته و …تا کی باید این افراد باشند و چرا نباید افرادی چون هادی طاووسی به کار گرفته شوند؟شما بیبنید آقایان چه بر سر تیم های پایه پرسپولیس آورده اند که هر هفته به تیم استقلال می بازند؟ باور کنید مشکلاتی که برای امثال سوشا ایجاد می شود اول از همه تقصیر بزرگتر های تیم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)