مرجع خبری پرسپولیس : ايمون زايد در گفتگو با يك روزنامه ايرلندي اعلام كرد كه قصد دارد قرارداد خود را با باشگاه پرسپوليس يك سال ديگر تمديد كند.

ايمون زايد مهاجم ايرلندي – ليبايي باشگاه پرسپوليس كه در حال حاضر در ايرلند به سر مي‌برد در مصاحبه‌اي با روزنامه “دري ژورنال” گفت: در ايران شرايط خوبي دارم. وقتي در ماه ژانويه به پرسپوليس پيوستم، قرار بود كه فقط پنج ماه در اين تيم باشم.

پيشنهادي كه اين باشگاه به من ارائه كرده بود، پيشنهاد خوبي بود و بنابراين در نظر داشتم كه از اين فرصت براي پول درآوردن استفاده كنم و پس از آن براي بازي به ايرلند بازگردم.

وي ادامه داد: اما در ماه فوريه اين فرصت را پيدا كردم كه براي پرسپوليس بازي كنم و همه چيز از آنجا شروع شد. در دومين بازي خود براي پرسپوليس موفق شدم سه گل به ثمر برسانم و از آن پس، شرايط خوبي دارم و به من پيشنهاد دادند كه قراردادم را يك سال ديگر تمديد كنم و به نظر مي‌رسد كه سال آينده هم در ايران خواهم بود.

زايد گفت: ايراني‌ها عاشق فوتبال هستند. تيمي كه من برايش بازي مي‌كنم يكي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي آسيا است. فكر مي‌كنم كه فقط در ايران حدود 30 ميليون هوادار داشته باشد. ما در ورزشگاه ملي ايران كه گنجايش 100 هزار نفر را دارد بازي مي‌كنيم كه در بازي‌هاي حساس به راحتي پر مي‌شود.

مهاجم پرسپوليس گفت: در نخستين بازي من در ليگ قهرمانان آسيا كه مقابل يك تيم قطري برگزار شد حدود 96 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند. باور كردني نيست. اين موضوع شبيه قصه پري‌ها است چون وقتي گل مي‌زنيد، تماشاگران سر از پا نمي‌شناسند. وقتي نخستين گلم را در ليگ قهرمانان آسيا به ثمر رساندم، حدود 86 هزار تماشاگر نامم را فرياد مي‌زدند كه اين موضوع فوق‌العاده لذت‌بخش بود. نمي‌دانم چطور بايد اين احساس را توصيف كنم.

وي گفت: اگر در ايران خوب بازي كنيد و گل بزنيد، هواداران واقعا عاشقتان خواهند شد و همچون يك قهرمان با شما رفتار كنند. پيش از اينكه به ايران بروم، چنين تجربه‌اي نداشتم. اين موضوع خيلي عالي است و من از آن لذت مي‌برم.

زايد اعلام كرد با وجود اينكه در ايران بازي مي‌كند اما هنوز بازي‌هاي دري سيتي، تيم سابق خود را دنبال مي‌كند. وي گفت: به دري آمدم تا با چند نفر از دوستان قديمي ملاقات كنم. وقتي به اينجا برسيدم نگاهي به برنامه بازي‌ها داشتم و فكر كردم كه اين يك فرصت عالي براي حضور در ورزشگاه و مشاهده بازي آن‌ها است. از اينكه دوباره اينجا هستم و بچه‌هاي قديمي را مي‌بينم خوشحالم.

وي گفت: امسال تك تك بازي‌هاي دري سيتي را دنبال كردم. نمي‌دانم كه هواداران در شروع فصل چه انتظاري داشتند اما فكر مي‌كنم كه تيم در فصل جاري عملكرد خوبي داشته است. البته من از دري انتظار دارم كه كمي بهتر بازي كند. شايد در طول تعطيلات بتوانند تيم را تقويت كنند. اگر دري بتواند در جايگاه چهارم قرار بگيرد و در جام حذفي هم عملكرد خوبي داشته باشد، فصل خوبي را پشت سر گذاشته است.

 

گفتنی است ایمون زاید مهاجم پرسپولیس موفق به کسب عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن سال لیگ ایرلند با تیم فوتبال دری سیتی شده بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)