مرجع خبری پرسپولیس : معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز شرایطی فراهم آمده است تا هواداران بتوانند با آن چه انجام می دهند سرنوشت تیم محبوب خود را رقم بزنند و در مواجه با اشکال تراشی هایی که صورت می گیرد از آنها می خواهیم اجازه ندهند پرسپولیس و سردار رویانیان تنها بمانند.

 

دکتر فرهاد بیاشاد ضمن بیان مطلب فوق افزود:

 

پرسپولیس امروز آماج هجمه های گوناگون قرار گرفته است تا حرکتی که برای ساختن یک پرسپولیس نوین، با توسعه پایدار آغاز شده است، متوقف شود. در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری به حمایت همه جانبه هواداران خود نیاز دارد.

 

وی ادامه داد: به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس از هواداران می خواهم به طور جدی وارد صحنه حمایت از باشگاه شوند تا مدیر عامل پرسپولیس در این عرصه تنها نماند. سردار رویانیان تمام آبرو و اعتبار خود را برای شادی بیش از 30 میلیون هوادار پرسپولیس و ایجاد حرکتی نو در فوتبال ایران خالصانه به میدان آورد اما امروز مورد هجوم افراد مختلفی قرار گرفته است.

 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص جایگاه این تیم تصریح کرد: بی تردید جایگاه فعلی پرسپولیس اصلا در شأن آن نیست اما مدیریت باشگاه در سایه حمایت و مشارکت هواداران در تلاش برای رسیدن به نقطه مطلوب است و پرسپولیس برای ایجاد این موج جدید به طوفان هواداران نیاز دارد و باید گفت، با خرید کارت هواداری در کنار پرسپولیس باشید.

 

دکتر بیاشاد در پایان گفت: امروز اسپانسرهای باشگاه نه یک یا دو نفر بلکه بیش از 30 میلیون هوادار آن است. آنها چه در شهر یا روستا، چه بزرگ و کوچک، و چه زن و مرد همواره حامی تیم محبوب خود بوده اند. در همین راستا از هواداران عزیز می خواهیم با ثبت نام به عنوان هوادار رسمی پرسپولیس و تهیه کارت هواداری ضمن حمایت مادی از تیم محبوب خود و برخورداری از امکانات گوناگون نشان بدهند که پرسپولیس چه تیم بزرگ و پرطرفداری است و این موج چنان قدرتی دارد که اجازه نخواهد داد آن را به تمسخر بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)