مرجع خبری پرسپولیس : شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم به ویژه با توجه به نحوه بازی شاگردان مانوئل ژوزه یک نتیجه شوک آور بود.

 

سکوت سنگینی پس از این مسابقه در رختکن درفشی فر حکم فرما بود اما زمانی که مانوئل ژوزه پرتغالی وارد شد این شرایط به طور کلی تغییر کرد و جای خود را به شور و امید به آینده داد.

 

 

ژوزه با چهره ای مصمم وارد رختکن درفشی فر شد و جملاتش را اینطور آغاز کرد: «کاملا مشخص بود که در این مسابقه خسته بودید. می دانم ملی پوشان بعد از اتمام فصل در اردوی تیم ملی حاضر شدند و تنها 10 روز استراحت کردند، فشار تمرینات طاقت فرسای بدنسازی هم در ساق هایتان مشخص بود اما با این وجود هم می توانستیم برنده باشیم.»

 

ژوزه ادامه داد: «30 دقیقه اول بازی عالی بود، یک بازی تکضرب و با برنامه ارائه دادید، این نشان می دهد نکات فنی که در تمرینات گفته شده را خوب به خاطر سپرده اید. طبیعی بود که تیم امروز شاداب نباشد اما امیدوارم در طول فصل همه نمایشی مشابه 30 دقیقه اول بازی امروز (بازی با آلومینیوم) ارائه کنیم.»

 

ژوزه به بازیکنان تیمش گفت: «پرسپولیس برای رسیدن به شرایط ایده آل و دلخواه نیاز به زمان دارد و با توجه به زمان باقی مانده تا شروع لیگ چاره ای نداریم جز اینکه تلاشمان را چند برابر کنیم. باید به صورت شبانه روزی و با انرژی مضاعف کار کنیم و با کمک هم به نقطه مطلوب برسیم. با این شرایط مطمئن باشید آینده از آن ما خواهد بود.»

 

گفتنی است، سرخپوشان فردا (پنجشنبه) در سومین بازی تدارکاتی به مصاف فولاد خوزستان می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)