مرجع خبری پرسپولیس : با مخالفت کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با بخشش 2 جلسه محرومیت هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز لیگ دوازدهم بار دیگر مشخص شد این تیم مردمی در حال جنگ در چند جبهه برای کسب مقام است.

 

کمیته استنیاف فدراسیون فوتبال محرومیت جاسم کرار عراقی را که مشت به صورت داور ایرانی کوبیده و  هموطنانش هشت سال خون جوانان این مرز و بوم را به زمین ریختند به مناسبت دهه فجر مورد بخشش قرار می دهد اما در آغاز ماه مبارک رمضان کوچکترین ارزشی برای احساسات 30 میلیون هموطن هوادار تیم پرسپولیس قائل نمی شود.

 

این کمیته در همکاری هماهنگ با کمیته انضباطی و سازمان لیگ بلایی بر سر پرسپولیس و هوادارانش آوردند که در کتاب های تاریخ مثالش پیدا نشود. ابتدا با کسر 2 امتیاز و اعلام شکست سه بر صفر مسابقه ای که چهار اشتباه تاثیرگذار داوری به ضرر پرسپولیس در آن انجام شده بود این تیم را به انتهای جدول لیگ یازدهم نزدیک کردند.

 

پس از آنکه رتبه این تیم در میانه جدول لیگ قبل مسجل شد، مسابقه کم اهمیت این تیم در هفته 33 برابر راه آهن با حضور معدود تماشاگران برگزار شد و پس از آن کمیته استیناف تصمیم گرفت کسر امتیاز را لغو کند و با حکمی جدید و بهت برانگیز دو جلسه محرومیت برای تماشاگران تیم در نظر گرفت تا علاوه بر پایان لیگ قبلی آغاز لیگ جدید نیز گزند مجازات آنان روح و روان پرسپولیسی ها را بیازارد.

 

این در حالی است که در بسیاری از مسابقات فصل گذشته لیگ برتر و در اکثر ورزشگاه ها فحاشی به داور مسابقه به شکل آشکار صورت گرفته و با جریمه های نقدی و یا تعلیقی ماست مالی شد و انواع و اقسام فحاشی به داوران، 90 دقیقه هتاکی به بازیکنان حریف ، پرتاب سنگ و گلوله برفی و شکستن صندلی و شعارهای جدایی طلبانه در ورزشگاه های مختلف نادیده گرفته شد اما نوبت به پرسپولیس که رسید سنگین ترین حکم در برابر عمل ناسزاگویی عده ای تماشاگر اتخاذ شد.

 

حکم کم سابقه کمیته استیناف و برنامه ریزی بی نقص سازمان لیگ نتیجه ای استثنایی را به دنبال داشته است  که در لیگ های معتبر جهان کم سابقه است. اینکه تیمی پرطرفدار تنها و تنها به دلیل اهانت تماشاگرانش 6 مسابقه اول فصل جدید و حدود 2 ماه از حمایت هواداران محروم است! البته در احتمالات آقایان ناتوانی گهر لرستان در میزبانی مسابقات پیش بینی نشده بود و مشخص نیست برای مقابله با این مسئله جدید چه آس دیگری رو خواهند کرد!

 

با مخالفت کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با بخشش 2 جلسه محرومیت هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز لیگ دوازدهم بار دیگر مشخص شد این تیم مظلوم و مردمی در حال جنگ در چند جبهه برای کسب مقام است و ارزش هواداران میلیونی این تیم از دید سردمداران ناعادل این فوتبال کثیف به قدر جاسم کرار عراقی نیز نمی باشد.

 

تماشاگرانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا آنان را افتخار مجموعه خود و حضورشان در مسابقات آسیایی را موجب اعتبار هرچه بیشتر برگزاری لیگ قهرمانانش معرفی کرده است.

 

هر قصد و نیتی پشت این تصمیمات باشد توانایی ایستادگی در برابر طوفان سرخ را که دوباره وزیدن گرفته ندارد. حتی اگر درهای ورزشگاه را ببندید و با بیرون کردن دوربین ها دیدن مسابقه را از چشم های 30 میلیون پرسپولیسی دریغ کنید ، قلب های آنان با سربازان ارتش سرخ خواهد بود و ساق های مردان پرسپولیس را یاری خواهد کرد.

 

حسن مهدوی/انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)