پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال امیدهای پرسپولیس گفت: نزدیک به 300 بازیکن را تست کردیم و تعداد زیادی از بازیکنان تیم که برای فصل بعد انتخاب شده‌اند، سابقه حضور در تیم ملی را دارند.

مجید نائینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: 300 بازیکن را به صورت رایگان تست کردیم. برای من همیشه سخت‌ترین مرحله کار، بستن تیم است و زمان مسابقات به این اندازه سخت نیست. من همیشه منتظر این فرصت بودم در شرایطی در پرسپولیس کار کنم که مدیرش به تیم‌های پایه توجه داشته باشد و حالا باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: در حال حاضر از روسیه که حقیقی به آنجا رفته است تا خود پرسپولیس و در سایر تیم‌های لیگ برتر شاهد حضور بازیکنانی هستیم که در ادوار گذشته در تیم امید پرسپولیس حاضر بودند و حالا این روند باید به شکلی سیستماتیک و بازدهی بالاتر احیاء شود. ما در تست‌ها 3 بازیکن پیدا کردیم که دو تای آنها جذب شده‌اند. یکی از آنها را از قبل می‌خواستم که یک دفعه در تست حاضر شد. حدود 10 بازیکن ما سوابق حضور در تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان را داشته‌اند. همین حالا کیاوش باظهور دروازه‌بان ما مورد توجه تیم اصلی و آقای عزیزیان قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: ما هر دو هدف پرورش بازیکن برای تیم اصلی و کسب نتایج خوب در رقابت‌ها را همزمان دنبال می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)