مرجع خبری پرسپولیس : نیمکت نشینی پروین و آرفی مقابل شاهین

محمد پروين و آرفى در بازى پرسپوليس و ذوب آهن عملكرد مثبتى نداشتند و على دايى هم از نحوه بازى اين ۲ بازيكن اصلا رضايت نداشت.بنابراين دايى تصميم دارد كه اين ۲ بازيكن را در بازى با شاهين به نيمكت ذخيره ها تبعيد كند و به جاى اين ۲ بازيكن ميثم بائو و محسن خليلى را از ابتدا درون تركيب قرار دهد البته دايى به پروين و آرفى اعلام كرده كه اگر در تمرينات موثر باشند احتمال بازى كردنشان در ديدار با شاهين زياد است اما در حال حاضر روى اين ۲ نظرى ندارد.
 

پاداش 300 هزار تومانی برای پیروزی مقابل شاهین

«حبيب كاشانى» مدير باشگاه پرسپوليس تهران بعد از تساوى خانگى براى بالا بردن روحيه بازيكنان تيم خود پاداش ۳۰۰ هزار تومانى براى پيروزى مقابل شاهين بوشهر در نظر گرفته است. وى در اين خصوص اعلام كرده همراه اين تيم به بوشهر مى رود تا بازى را از نزديك مشاهده كند، ضمن اينكه
«حميد جاسميان» و«جعفر كاشانى» هم كه عضو كميته فنى پرسپوليس هستند، ميهمان باشگاه شاهين هستند و به همراه اين تيم به بوشهر مى روند. آنها در سالهاى گذشته سابقه بازى در شاهين را داشتند.

 
 
ناکامی سپاهان در شکستن رکورد پرسپولیس

 

توقف سپاهان اصفهان در هفته بيست و دوم مسابقات ليگ برتر با تساوى يك بر يك مقابل فولاد خوزستان، مانع ركوردشكنى سپاهانى ها شد. سپاهان قبل از بازى با فولاد خوزستان روى نوار پيروزى گام برمى داشت و ۷ برد متوالى كسب كرده بود.

 سپاهانى ها با كسب ۲ پيروزى ديگر مى توانستند به ركورد پرسپوليس در سال ۸۵ در زمان سرمربيگرى مصطفى دنيزلى برسند و يك ركورد جديد در رقابت هاى ليگ به ثبت برسانند. اما فولاد خوزستان ترمز سپاهان را كشيد و با متوقف كردن زردپوشان مانع ركوردشكنى آنها شد تا ركورد ۹ پيروزى متوالى پرسپوليس كماكان پابرجا باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)