پرسپولیس نیوز : پیمان کیانیان گفت: قد داشتم با مبلغ ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان اسپانسر باشگاه پرسپولیس شویم که این امر محقق نشد.

پیمان کیانیان در مورد اینکه این باشگاه آمادگی اسپانسری باشگاه پرسپولیس را داشته است، خاطرنشان کرد: آمادگی آن را داشتیم که با مبلغ خوبی اسپانسر باشگاه پرسپولیس شویم اما موانعی ایجاد شد تا این اتفاق نیفتد. پیش از شروع لیگ پانزدهم صحبت‌های مقدماتی هم انجام شد و قصد داشتیم 20 تا 30 میلیارد تومان هم برای پرسپولیس هزینه کنیم که این امر محقق نشد. تصور می‌کردیم باشگاه پرسپولیس گزینه‌هایی با شرایط بهتر داشته باشد منتهای مراتب گذشت زمان ثابت کرد اینچنین نبوده است.

وی افزود: پرسپولیس باشگاهی بزرگ با طرفدارانی دوست داشتنی است و امیدوارم هرچه زودتر با یک اسپانسر خوب قرارداد امضا کرده و هوادارن این تیم خبرهای خوبی را بشنوند.

کیانیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چون برای اسپانسری پرسپولیس به نتیجه نرسیدید باشگاه راه آهن را انتخاب کردید؟ تصریح کرد: به هیچ عنوان اینچنین نبوده، راه آهن باشگاهی ریشه دار با قدمتی حدود 70 سال است، که قبل از پروژه پرسپولیس برای مالکیت آن اقدام کرده بودیم، البته ما توانایی آن را داشتیم که همزمان مالکیت باشگاه راه آهن و حمایت از پرسپولیس راه عهده دار باشیم و از این بابت هیچ مشکلی نداشتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)