مرجع خبری پرسپولیس : دو سال پيش كه پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شد، سر و صداي اعتراض نيمكت‌نشينان بسيار كمتر از اين فصل به گوش مي‌رسيد. درست است كه تيم آن فصل را حميد استيلي بست و دانش فوتبالي او را نمي‌توان با عباس انصاري‌فرد مقايسه كرد (!) اما در طول فصل نيز مديريت كردن تيم و بازيكنان نامدارش باعث شد كمتر اعتراضي به حضور روي سكوها و نيمكت‌نشيني‌هاي متوالي به گوش برسد.
حالا و در ليگ نهم، تقريبا در تمام 13 هفته‌اي كه از رقابت‌ها گذشته، ليست 18 نفره و تركيب اصلي پرسپوليس داستان‌هاي خواندني و البته حاشيه‌سازي را خلق كرده تا جايي كه هر هفته رسانه‌ها منتظر اعلام ليست 18 نفره در فاصله دو روز مانده تا بازي بودند و بعد از هر مسابقه ميزان دلخوري نيمكت‌نشينان سوژه‌اي بود كه براي مدتي قسمتي از صفحات روزنامه‌ها را به خود اختصاص مي‌داد.
اين قضيه در كنار جدا كردن تيم 18 نفره معروف به اصلي‌ها از بازيكنان بيرون مانده كه تعدادشان كم نبود و نفرات نامداري در بين‌شان حضور داشتند باعث شد حبيب كاشاني به اين موضوع حساس شده و درصدد رفع اين مشكل بربيايد.
حبيب كاشاني بلافاصله بعد از شنيدن صحبت‌هاي بازيكنان تيم ذخيره و اينكه اين جداسازي مشكلاتي را ايجاد مي‌كند از كرانچار خواست به اين داستان پايان دهد چرا كه روحيه بازيكنان ايراني اين قبيل مسائل را برنمي‌تابد و در نهايت اين موضوع به ضرر تيم تمام خواهد شد.
از آنجايي كه كرانچار به كاشاني اعتماد زيادي دارد اين داستان خيلي زود تمام شد اما حالا اتفاق جديدي قرار است در تمرين‌ها رخ دهد.
كاشاني قصد دارد مثل زمان مديريت خود در پرسپوليس شرايطي فراهم آورد كه در تمرين‌هاي تيم به جاي 31 بازيكن، 22 تا 24 بازيكن حاضر باشند تا كمتر شاهد مشكلات 13 هفته قبل باشد.
با اين حساب احتمالا 7 تا 9 بازيكن جوان پرسپوليس به تيم دوم كه در رقابت‌هاي آسيا ويژن تهران حضور دارند نقل مكان مي‌كنند تا تمرين پرسپوليس فقط با 22 تا 24 بازيكن انجام شود و كرانچار قبل از هر بازي بابت خط زدن فلان بازيكن و غرغر ديگري و به تبع آن حاشيه‌هايي كه ايجاد مي‌شود مشكلي نداشته باشد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)