پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس گفت: مسئولیتم بسیار سنگین است؛ بحث سرپرستی و در کل مشکلات تیم بر گردن من است و باید به این مسائل رسیدگی کنیم.

محمد‌ پنجعلی در مورد سمت جدیدش در باشگاه پرسپولیس گفت: به عنوان مدیر تیم انتخاب شدم و مسئولیتم بسیار سنگین است بحث سرپرستی و در کل مشکلات تیم برگردن من است و باید به این مسائل رسیدگی کنیم. طبق صحبت‌هایی که انجام شد به صورت تمام وقت در اختیار تیم هستم.

وی در پاسخ به اینکه آیا سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس زیر نظر او قرار دارد عنوان کرد: سعید شیرینی زیر نظر من فعالیت می‌کند و مسئولیت سرپرستی در حال حاضر برعهده او است.

مدیر تیم بزرگسالان پرسپولیس در مورد اینکه چه کسی روی نیمکت به عنوان سرپرست می‌نشیند اظهار داشت: روی نیمکت هر کسی که از سوی باشگاه تعیین شود می‌نشیند در حال حاضر شیرینی به عنوان سرپرست پرسپولیس است و این سمت را دارد اما باید در این ارتباط باشگاه تصمیم‌گیری کند.

پنجعلی خاطر نشان کرد: شرح وظایف باید به خوبی مشخص شود تا تعامل خوبی صورت بگیرد. شرح وظایف بنده به عنوان مدیر تیم بزرگسالان کاملا مشخص است. صد درصد کنار تیم هستم و از بازیکنان جدا نیستم و سعی می‌کنم شرایط و حواشی تیم به بهترین شکل کنترل شود.

وی در مورد شرایط پرسپولیس تأکید کرد: معتقدم وضعیت پرسپولیس در برهه اخیر بسیار خوب و مناسب است بازیکنان تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارند آنها صبح‌ها بدنسازی و عصر‌ها به کار در زمین فوتبال می‌پردازند. الحمد‌الله هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد اردوی اردبیل به ما کمک زیادی کرد و هفته بعد نیز که به رامسر سفر می‌کنیم این اردو می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم مفید باشد. امید به خدا دارم تا پرسپولیس امسال با شرایط خوبی که دارد بتواند عملکرد مثبتی را ارائه کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: می‌توانیم از کره جنوبی سه امتیاز را بگیریم کسب این نتیجه مستلزم آن است که بازیکنان با آرامش کار خود را دنبال کنند و به ارائه فوتبال احساسی نپردازند.

مسئولان تیم باید جو را آرام کنند تا خدایی نکرده تحت تأثیر حواشی اخیر قرار نگیرند چرا که در این صورت مطمئناً لطمه می‌خوریم. نسبت به قبل تیم‌تر شده‌ایم و باید قدم آخر را محکم برداریم. کره را نباید دست کم گرفت آنها در خانه برای پیروزی می‌آیند اما می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)