سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک اسامی 23 بازیکن این تیم برای حضور در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل را اعلام کرد.

به گزارش فیفا، بزرگترین غایب این ترکیب کارلوس سالسیدو مدافع کهنه کار مکزیک است.

سالسیدو 34 ساله در دو جام جهانی 2006 و 2010 حضور داشت اما از زمان انتخاب میگل هررا به مربیگری مکزیک، به این تیم دعوت نشده است.

بیشتر بازیکنان دعوت شده از افرادی هستند که در لیگ مکزیک توپ می زنند از جمله رافائل مارکز مدافع سابق بارسلونا و بازیکن کنونی تیم لئون که سابقه سه بار حضور در جام جهانی را دارد.

خاویر هرناندز چیچاریتو از منچستریونایتد شناخته شده ترین لژیونر اروپایی مکزیک در جام جهانی خواهد بود در حالی که خاویر آکوینو از ویارئال و کارلوس ولا از رئال سوسیداد هم به این تیم دعوت نشده اند.

مکزیک بعد از دیدار پلی آف برابر نیوزیلند جواز صعود به جام جهانی از منطقه کونکاکاف را کسب کرد و در گروه نخست این رقابت ها با تیم های برزیل، کرواسی و کامرون همگروه است.

ترکیب بازیکنان تیم ملی مکزیک در جام جهانی 2014 به شرح زیر است:

دروازه بان ها: خسوس کرونا (کروس آسول)،آلفردو تالاوارا (تولوکا) و گیلرمو اوچوآ (آژاکسیو)

مدافعان: آندرس گوآردادو (بایر لورکوزن)، پل آگوئیلار (امریکا)، فرانسیسکو رودریگس (امریکا)، میگل لایون (امریکا)، هکتور مورنو (اسپانیول)، رافائل مارکز (لیون)، دیگو ره یس (پورتو) و کارلوس سالسیدو (تایگرز)

هافبک ها: هکتور هررا (مکزیک)، خوزه خوآن واسکوئیس (لیون)، کارلوس پنا (لیون)، لوئیس مونتس (لیون)، خوان کارلوس مدینا (امریکا)، ایساک بریزولا (کروس آسول) و مارکو فابیان (کروس آسول)

مهاجمان: اوریب پرالتا (سانتوس)، خاویر هرناندز چیچاریتو (منچستر یونایتد)، رائول خیمنز (امریکا) ، جیوانی دوس سانتوس (ویارئال) و آلان پولیدو (تایگرز)

جام جهانی فوتبال 2014 برزیل از 22 خردادماه آغاز می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)