پرسپولیس نیوز : پرسپولیسی ها روز سراسر خنده و شادی را تجربه کردند و حرف های جالبی زدند.

 امروز پرسپولیس ها حسابی خوش گذراندند. به دعوت برانکو به مجموعه ورزشی انقلاب رفتند و پس از یک پیاده روی انرژیک و شاد، یک دل سیر به حساب سرمربی ناهار خوردند.

در حاشیه تمرین امروز مهدی طارمی به همراه محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده نقش یک مجری و گزارشگر را بازی کردند و با اکثر بازیکنان تیم و همچنین برانکو و طاهری صحبت کردند و کری خواندند و شوخی کردند.

طارمی ابتدا هوای ابری تهران را بهانه قرار داد و از بازیکنان سوالاتی پرسید. بنگر می گفت؛ هوا، هوای شمال است و با طارمی بر سر هوای بوشهر کمی کل کل کردند. کفشگری و حاتمی هم اعتقاد داشتند هوا بدجوری دو نفره است؛ با این تفاوت که مهرداد؛ می گفت من تنها هستم ولی بابک، طارمی را زوج خود خطاب کرد.

شماره 9 پرسپولیس به سراغ یکی از آرامترین بازیکنان این روزهای پرسپولیس رفت. طارمی پرسید چرا به تمرین دیر آمدی که سوشا پاسخ داد مگر امروز تمرین است و معذرت می خواهم که طارمی جواب داد بله آقای برانکو گفته پیاده روی تمرین حساب می شود.

سوژه بعدی بازی پیش روی پرسپولیس با تراکتور بود. کفشگری که این روزها یک نیمکت نشین مطلق است با گفتن جمله: "مگه نظر منم مهمه؟" به نوعی اعتراض خودش را نشان داد. اما بنگر کری سنگینی را به کمک طارمی برای تراتوری ها خواند. او گفت با لباس همه تیمهای قبلی اش به تراکتور جمعا 5 گل زده و حالا با یک گل دیگر می خواهد پرشورها را شش تایی کند.

رضا نورمحمدی هم با کنایه به طارمی پیش بینی اش از بازی پیش رو را انجام داد: اگر آن بازیکنمان که تازه از شهرستان آمده به تهران روزش باشد 2-0 می بریم!(نورمحمدی اینها را خطاب به طارمی می گفت و هر دو می خندیدند)

در نهایت محسن مسلمان هم با گفتن جمله "می ترکونیم" قائله این سوال را خاتمه داد.

نفر بعدی برانکو بود. سرمربی پرسپولیس به طارمی گفت: تو با تراکتور روی نیمکت خواهی نشست و امروز هم در صف غذا در ذخیره ها خواهی بود و جز آخرین نفرهایی هم هستی که غذا بهت می رسد!

برانکو در پاسخ به سوال طارمی مبنی بر اینکه فارسی بلد است و رو نمی کند خاطرنشان کرد: بله. بلدم و میفهمم پشت سرم چه می گویید! طارمی هم در ادامه با خنده گفت پس حواشمان باشد جلوی برانکو فحش ندهیم.

اقای سرپرست باشگاه هم در امان نماند. این بار مسلمان درباره شرایط مالی پرسید و اینکه نگران پول رستوران نیستید که  طاهری گفت نه از قبل رایگانش کردیم! طاهری درباره تمدید قرارداد برانکو اذعان داشت: قرارداد او خیلی وقت است که تمدید شده است.

در انتها هم کمال کامیابی نیا از پدرشدنش در تاریخ 12/12 خبر داد و وعده کرد؛ بازیکنان را در تعطیلات عید به یک رستوران در پایین شهر دعوت کند تا خرجش کم شود.

سفرنامه چندساعته پرسپولیسی ها با هزار جور حاشیه جذاب و خنده دار خاتمه یافت. اگر مایل به مشاهده ویدیوی این دیالوگ ها هستید؛ اینجا را ببینید:

 

{jhtml5video}gardesh-10esf.mp4{/jhtml5video}

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)