پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی پرسپولیس پس از انتشار عکسش گفت: می‌خواستم با دستم عدد 33 را نشان بدهم.

رضا حقیقی در مورد بازی پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عنوان کرد: مطمئناً بازی سختی پیش روی ما است. ذوب آهن با توجه به شرایطی که در جدول دارد، در جام حذفی با روحیه خوب به مصاف ما می آید.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم مسابقه درگیرانه و فیزیکی از آب دربیاید هرچند شرایط زمین ورزشگاه فولاد شهر هم طوری است که نمی‌شود فوتبال روی زمین ارائه داد. در این شرایط نه تنها من بلکه کل تیم ما باید خیلی انرژی و فیزیکی بازی کنیم، البته در چند بازی اخیر همین طور بوده است.

حقیقی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس از ابتدای نیم فصل دوم تصریح کرد: از وقتی که به تیم اضافه شدم سعی کردم با دوندگی زیاد اجازه ندهم تیم گلی دریافت کند، البته در این مورد هربازیکنی نقش خودش را ایفا می‌کند اما در مجموع خط دفاعی تیم ما عملکرد خوبی داشته است.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به حساسیت بازی پرسپولیس و ذوب آهن آیا بازیکنان این تیم استرس ندارند،‌گفت: اصلا استرس نداریم. وقتی با بچه ها صحبت می‌کنم می‌بینم فشار و استرسی ندارند. ما پرسپولیس هستیم و تیم‌های دیگر برای بازی با ما باید استرس داشته باشند، حتی اگر در اصفهان با سپاهان هم مساوی کنیم می‌گویند پرسپولیس متوقف شده به خاطر همین باید برنده بازی باشیم.

وی در مورد سرنوشت پرسپولیس در لیگ و جام حذفی تاکید کرد: احساس می‌کنم اگر بتوانیم در لیگ 60 امتیازی شویم احتمال دارد که سهمیه آسیایی را بگیریم. ما باید قهرمان لیگ می‌شدیم که نشدیم. تنها راه حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی در جام حذفی است و برای کسب این مقام باید تمام تیم‌های پیش رو را شکست بدهیم.

حقیقی در مورد عکسی که روز گذشته از وی منتشر شد که در آن با دستانش عدد 6 را نشان می‌داد گفت: قصد من این بود که عدد 33 ر ابا دستم نشان بدهم و اصلا حواسم نبود که دو عدد 3 نشانگر 6 تایی‌ها است. اتفاقا همسرم به من گفت چرا 6 را نشان دادی که من گفتم نیتم نشان دادن عدد 33 به خاطر شماره پیراهنم بود.

هافبک دفاعی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد نتیجه بازی مقابل سایپا در مقابل ذوب آهن هم تکرار شود گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. شاید اگر بردی هم برای ما به دست بیاید با اختلاف یک گل باشد. ذوب آهن تیم خطرناک و قدرتمندی است و نمی‌شود نتیجه بازی با این تیم را پیش بینی کرد.

وی در پایان درباره به ثمر رساندن اولین گلش برای پرسپولیس خاطرنشان کرد: خودم هم انتظار داشتم زودتر گلزنی کنم اما چون پست من هافبک دفاعی است خواه ناخواه کمتر در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرم اما  فکر می‌کنم در دوازده  – سیزده بازی که برای پرسپولیس انجام دادم تیم شش گل بیشتر دریافت نکرده که نشان می‌دهد در انجام وظایف دفاعی‌ام خوب عمل کرده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)