مقصر فقط مطبوعات هستند
مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ بازیکنی در تیم ما اهل کم کاری نیست و مقصر بروز این شایعات، مطبوعات هستند.

علی کریمی در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران ابتدا در خصوص نتایج اخیر پرسپولیس و اختلاف نظرها بین بازیکنان و دنیزلی، اظهار داشت: اگر اختلاف نظری در این بین وجود داشته باشد برای بیرون زمین است. وقتی ما وارد زمین می شویم فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنیم و تمام انرژی خود را صرف خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اگر اختلاف نظری وجود دارد برای داخل زمین نیست، متاسفانه بعد از بازی با الهلال صحبت‌هایی مبنی بر باندبازی شنیدم که فقط خندیدم چون این حرف‌ها را فقط مطبوعاتی ها می‌زنند و دلیلش را هم خودشان می‌دانند.

کاپیتان پرسپولیس افزود: منظورم برخی مطبوعات است. اگر رسانه ای هم درست بخواهد مطلبی را بزند به خاطر اینکه عقب نماند به این موضوعات اشاره می‌کند. خنده‌ام می‌گیرد از اینکه بازیکنان می‌خواهند مربی را خراب کنند یا بد بازی می‌کنند که تیم خراب شود. نمی‌دانم چرا این شایعات خنده‌دار آخر فصل بر سر زبان‌ها افتاده است.

کریمی تاکید کرد:‌ 100 درصد تک تک بازیکنان پرسپولیس در هر بازی مخصوصا بازی‌های انتهای فصل بهترین بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند تا تیم‌های دیگر دنبال آنها باشد ولی من شایعاتی مبنی بر کم‌کاری می‌شنوم که باز هم می‌گویم فقط می‌خندم. متاسفانه قانون درستی برای مطبوعات نداریم و اگر داشتیم این اتفاقات به هیچ عنوان نمی‌افتاد. خارج از کشور تمام مطالبی که در رسانه‌ها درج می‌شود با سند و مدرک و همه چیز به راحتی قابل پیگیری است.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: درس‌هایی که یک خبرنگار می‌خواند به او کمک بزرگی می‌کند که چگونه باید در عرصه مطبوعات خدمت کند. ولی متاسفانه در ایران این قانون‌ها وجود ندارد که یک خبرنگار برود و درس بخواند تا موفق شود. متاسفانه برخی خبرنگاران مغرضانه با بعضی از مطالب و نوشته‌ها برخورد می‌کنند. من، بازیکنان و باشگاه توقع این را نداریم که از ما تعریف کنند ولی نباید به همه چیز مغرضانه نگاه کرد.

کریمی یادآور شد: باید قبول کنیم اتفاقی افتاده و شاید این اتفاق‌ها در همه تیم‌ها رخ دهد. از شانس بد ما امسال نوبت پرسپولیس بود که این اتفاق برایش بیفتد. امسال خیلی بد کار خود را شروع کردیم و خیلی بدتر هم در حال به پایان رساندن هستیم. همه هم ناراحتیم. انشاءالله با درایت مدیر باشگاه سال بعد شاهد چنین مسائلی نباشیم. من امیدوارم این سال کابوس‌وار را بتوانیم جبران کنیم.

وی افزود: امسال سختی‌های زیادی را کشیدیم. یک سری‌ها تصور می‌کنند وقتی پرسپولیس در یک بازی بازنده می‌شود همه ما خوشحال هستیم ولی ما اگر بیشتر از آنها ناراحت نباشیم کمتر ناراحت نیستیم. در بازی فوتبال باید قبول کنیم امکان دارد هر اتفاقی بیفتد.

کریمی در پاسخ سؤالی که آیا شما می‌توانید مشکلات تیم در چند وقت اخیر را برایمان بیشتر توضیح دهید، نیز گفت: من خیلی از مسائل که اعلام شده را 100 درصد تکذیب می‌کنم. هیچ بازیکنی اهل کم‌کاری نیست. در این چند سال عمر ورزشی‌ام نه دیده و نه شنیده‌ام که بازیکنی بخواهد کم‌کاری کند تا مربی خود را خراب کند اصلا چنین چیزی صحت ندارد. مطمئنم خیلی از بازیکنان نظر من را دارند. شخصا وقتی با یک تیم قرارداد می‌بندم دوست دارم پولی که برای زن و بچه‌ام می‌برم حلال باشد و تا امروز خدا را شکر پول حرام در زندگی‌ام نبرده‌ام.

کاپیتان سرخپوشان که با عصبانیت شدید صحبت‌هایش را ادامه می‌داد، گفت: ما همه می‌دانیم بازیکنی که کم‌فروش باشد جایی در یک تیم و نزد مردم ندارد. مطمئن باشید اینگونه بازیکنان در هیچ تیمی جا ندارند.

کریمی درباره مدیریت رویانیان گفت: امیدوارم رویانیان سال دیگر هم در پرسپولیس بماند. او نیاز به فرصت دارد تا این تیم را درست کند. در این چند سال پرسپولیس ندیدم که یک مدیر اینقدر در مسائل رفاهی خوب کار کند و تیم را تأمین کند.

کریمی در پایان درباره پیشنهاد چند تیم خارجی گفت: 2 روز پیش روزنامه‌ها نوشته بودند که علی کریمی می‌خواهد به اینتر بپیوندد. چطور می‌شود علی کریمی که یک فصل بسیار بد را پشت سر گذاشته عازم اینترمیلان ایتالیا شود. چطور می‌شود من که 34 سال دارم و امسال هم اصلا خوب نبودم بروم به اینتر؟ من فقط از این حرف‌ها می‌خندم. مخصوصا وقتی که روزنامه‌ها را می‌خوانم به دنبال چه هستند و دنبال چه هدفی می‌روند. امیدوارم روزی همه چیز درست شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)