پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های نفت تهران و استقلال با برتری نفتی‌ها به پایان رسید.

تیم‌های نفت و استقلال از ساعت 17:10 امروز و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر آخرین دیدار هفته بیستم را در ورزشگاه تختی برگزار کردند که این دیدار با یک گل به سود نفت به پایان رسید.

در دقیقه 9 این دیدار حنیف عمران‌زاده با یک گل به خودی، گل اول را به سود نفت تهران به ثمر رساند.

گل نفت: این دیدار پایاپای آغاز شد و دو تیم در دقایق نخست مسابقه به محک زدن یکدیگر در میانه زمین پرداختند. با این حال نفتی‌ها خیلی زود و در دقیقه 9 مسابقه روی ارسال دقیق ایمان مبعلی از روی یک ضربه ایستگاهی توسط حنیف عمران‌زاده (گل به خودی) به گل رسیدند.

استقلال که برای صدرنشینی به امتیاز این دیدار نیاز داشت خیلی زود این گل را در دقیقه 10 توسط جابر انصاری جبران کرد و به گل تساوی رسید که این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد تا بازی همچنان به سود نفت باشد.

محمدرضا اکبریان قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی در به حمدی‌نژاد، رضاوند، مبعلی و مطهری از نفت و  فخرالدینی و یعقوب کریمی از استقلال کارت زرد نشان داد. وی در دقیقه 79 کارت زرد دوم را به فخرالدینی نشان داد تا وی از بازی اخراج شود.

با این نتیجه استقلال با 36 امتیاز در رده دوم باقی ماند و پرسپولیس با 34 امتیاز در رده سوم قرار دارد. نفت نیز با 29 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد. استقلال برای چهارمین دیدار پیاپی از رسیدن به پیروزی بازماند. ‌آبی‌پوشان پس از 17 بازی در لیگ برتر سرانجام از حریفان شکست خوردند. این دومین باخت استقلالی‌ها در لیگ برتر بود.

ترکیب نفت تهران:علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، وحید حمدی‌نژاد (56- محمد دانشگر)، سیامک کوروشی، علی عزتی، رضا علیاری، ایمان مبعلی، وحید امیری، آرش رضاوند (87- مجتبی حق‌دوست) و علی قربانی (73 – ارسلان مطهری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب استقلال:مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی (65 – بهنام برزای)، روزبه چشمی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری (78- امید نورافکن)، آرش برهانی (55- سید محسن کریمی) و سجاد شهباززاده
سرمربی: پرویز مظلومی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)