دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت:مقرر شد کليه امور داوري با نظر مستقيم رئيس کميته و رئيس دپارتمان داوران باشد و به اجرا گذاشته شود.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،مهدي محمد نبی درباره تيم فوتبال زير 22 سال اظهار داشت: تيم زير 22 سال در کيش اردوي خود را آغاز کرده و قطعا مسابقات دوستانه‌اي که با تيم کره جنوبي در تاريخ‌هاي 8 و 13دي ماه انجام خواهد شد، به آمادگي هر چه بيشتر ملي پوشان کمک بسزايي مي‌کند. در واقع اين مسابقات دوستانه براي آمادگي هر چه بيشتر تيم کشورمان در مسابقات نهايي زير 22 سال آسيا است. در خصوص همراهي بازيکنان ملي پوش باشگاه‌ها نيز تصميم نهايي از سوي رئيس فدراسيون گرفته خواهد شد.

وي در ادامه درباره تغييرات کميته داوران گفت: تقريبا حدود 15روز قبل، جلسه‌اي با حضور رئيس و نايب رئيس فدراسيون، اصفهانيان و عسگري برگزار شد که معتقدم اين نشست مطلوب بوده و مقرر شد کليه امور داوري با نظر مستقيم رئيس کميته و رئيس دپارتمان داوران باشد و به اجرا گذاشته شود.

دبير کل فدراسيون فوتبال در پايان درباره حضور تماشاگران در برزيل گفت: پيرو اطلاعيه منتشر شده از سوي روابط عمومي فدراسيون مبني برچگونگي حضور هموطنان در مسابقات جام جهاني2014 برزيل از طرق قانوني و تاکيد بر اينکه به هيچ وجه از آژانس و دفاتر مسافرتي که داراي تائيديه از فدراسيون فوتبال نيستند، ثبت نام نکنند، فدراسيون فوتبال مراتب تشکر و تقدير خود را از فرماندهي محترم نيروي انتظامي کشور مبني بر آمادگي لازم در خصوص برخورد با متخلفين احتمالي، اعلام مي‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)