پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال فولاد در یک بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسید تا نخستین شکست دایی با سرخپوشان در بازی های تدارکاتی رقم بخورد.

در این بازی دوستانه که از ساعت 21 در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد،فولاد با نتیجه 2 بر 1 از سد پرسپولیس گذشت.

مهدی نوری از روی نقطه پنالتی در دقیقه 17 و اسماعیل شریفات 52 برای فولاد و قاسم دهنوی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 60 برای پرسپولیس در این بازی گل زدند.

 

در دقیقه 65 بازی هادی نوروزی ضمن گرفتن یک پنالتی زمینه ساز اخراج دروازه‌بان تیم فولاد شد که این پنالتی را قاسم دهنوی تبدیل به گل کرد.

ضمن اینکه رضا حقیقی از پرسپولیس و علی سلیمی و ایوب کلانتری از فولاد هم در این مسابقه اخراج شدند.

 

مهدی نوری ضربه پنالتی فولاد را زد که این توپ با اختلاف از بالا دروازه بیرون رفت. البته در زمان زدن ضربه پنالتی رضا حقیقی روی بازیکن فولاد شیطنتی را انجام داد که این مسئله باعث شد هم ضربه پنالتی تکرار شود و هم حقیقی از زمین بازی اخراح شود و در تکرار ضربه پنالتی مهدی نوری در دقیقه 17 برای اولین بار دروازه پرسپولیس را باز کرد.

 

حواشی:

دروازه بان فولاد در بازی دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس اخراج شد. علی سلیمی که در نیمه دوم این مسابقه جانشین ارشاد یوسفی شده بود،در دقیقه 70 مرتکب خطای پنالتی روی مهاجم پرسپولیس شد تا توسط داور از بازی اخراج شود.

پس از این صحنه،میلاد همایونی،دروازه بان تیم امید فولاد به میدان رفت تا بازی 10 در مقابل 10 ادامه پیدا کند.

قاسم دهنوی هم پنالتی را تبدیل به گل کرد.

در نیمه نخست بازی هم رضا حقیقی،هافبک پرسپولیس از مسابقه اخراج شده بود.

این در حالی است که اسماعیل شریفات در دقیقه 52 گل دوم فولاد را از زاویه بسته زده بود.

پرسپولیس در نیمه دوم هادی نورورزی،مهرداد کفشگری و عباس زاده را به جای میلاد غلامرضا رضایی،میلاد غریبی و سید مهدی سید صالحی وارد زمین کرد.

فولاد نیز علی سلیمی،وفا هخامنشی،مهدی بدرلو،عباس محمد رضایی،سروش رفیعی و فرزاد حاتمی را به جای ارشاد یوسفی،مهدی نوری،شهاب کرمی،لئندرو،مهدی نیایش پور،بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات وارد زمین کرد.

سرمربی تیم فولاد در آغاز نیمه دوم یک بازیکن از تیمش را کم کرد.

در دقیقه 30 بازی دوستانه پرسپولیس مقابل فولاد،رضا حقیقی از بازی اخراج شد و درخواست حسین فرکی سرمربی فولاد برای اینکه تیم پرسپولیس بتواند با 11 بازیکن به مسابقه ادامه بدهد،با مخالفت داور بازی روبرو شد.

به همین دلیل،در آغاز نیمه دوم حسین فرکی در یک اقدام جالب توجه سرجیو رافائل را از بازی بیرون کشید تا هر دو تیم با 10 نفر به مسابقه ادامه بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)