پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر برابر ذوب آهن به برتری رسید.

تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت 16:20 امروز در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان سرخپوشان موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهند.

 

هر دو گل پرسپولیس را محمدرضا خلعتبری در دقایق 20 و 57 به ثمر رساند و قاسم حدادی فر در دقیقه 49 تک گل ذوب آهن را با دخالت مدافع پرسپولیس وارد دروازه حریف کرد.

 

جمشید دانش‌مهر داور مسابقه به پیام صادقیان و حمید علی عسگر از پرسپولیس و محمد خانزاده، محسن‌بیاتی‌نیا  و مهدی رجب‌زاده از ذوب آهن کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با این برد 30 امتیازی شد و با دو پله صعود به رده سوم جدول لیگ برتر رسید. ذوب آهن 14 امتیازی در همان رده چهاردهم باقی‌ ماند.

 

 ترکیب  تیم پرسپولیس: نیلسون، حسین ماهینی،  محسن بنگر، سیدجلال حسینی، رضا حقیقی، سیدصالحی،  محمدرضا خلعتبری( از دقیقه 89 میثم حسینی)،  محسن مسلمان( از دقیقه 66 محمد نوری)، پیام صادقیان( از دقیقه 79 امید عالیشاه)، حمید علی عسگر و مهرداد کفشگری

سرمربی: علی دایی

ترکیب  تیم ذوب آهن: میاتوویچ، سینا عشوری،  محمد خانزاده، سانتوس، محمد صلصالی،  محسن‌ ایران‌نژاد،  اسماعیل فرهادی( از دقیقه 66 پژمان قرمزی)،  میلاد غریبی( از دقیقه 69 مهران قاسمی)،  مهدی رجب‌زاده، محسن‌ بیاتی‌نیا،  قاسم حدادی‌فر

سرمربی: لوکا بوناچیچ

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)