پرسپولیس نیوز : سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد پیشنهاد تخفیف 40 میلیارد تومانی سازمان لیگ به حامی مالی لیگ های فوتبال گفت: مخالف تخفیف به حامی مالی سازمان لیگ هستم زیرا این سازمان نباید از جیب باشگاه ها تخفیف دهد.

حسین عبدی امروز  شفاف سازی در زمینه قرارداد با حامی مالی و تخصیص درآمد ها به باشگاه ها را خواستار شد.
وی افزود: پیش از فصل قراردادی با یک شرکت بسته شده است و بدون آن که نظرباشگاه ها را بخواهند حالا قرار است به این شرکت 40 میلیارد تومان تخفیف بدهند که اصلا درست و منطقی نیست.این در حالی است که باشگاه ها باید خودشان در مورد تخفیف به حامی مالی تصمیم گیری کنند و باشگاه پرسپولیس تن به این تخفیف نخواهد داد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به خودکفایی باشگاه ها ادامه داد:مسوولان از طرفی می خواهند باشگاه ها به صورت خود گردان اداره شوند اما از سوی دیگر گویا توجهی ندارند باشگاه ها چگونه هزینه های خود را جبران می کنند.
وی گفت : هم اکنون ما فقط به میزان هزینه های خود اشراف داریم و نمی دانیم از محل درآمد های سازمان لیگ چقدر به باشگاه ما تعلق می گیرد .
عبدی ادامه داد:پرسپولیس به همان اندازه که از موضوع سهم می برد به همان اندازه نیز هزینه دارد که باید آن ها را پوشش دهد. ما برای اداره باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس نیاز به برنامه داریم و اینکه بدون اطلاع اعلام کنند می خواهیم 40 میلیارد تومان به حامی مالی تخفیف بدهیم برنامه های ما را به هم می ریزد.
وی با طرح این پرسش که نمی دانیم این تخفیف برچه اساسی قرار است به این شرکت ارایه شود، تاکید کرد: این منابع باشگاه هاست که باید به آن ها اختصاص داده شود . این موضوع را تا حصول نتیجه پی گیری خواهیم کرد.
عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما برای هر بازی بیش از 57 میلیون تومان به مجموعه ورزشی آزادی اجاره پرداخت می کنیم اما در دو حوزه مهم یعنی بلیت فروشی و درآمد حاصل از حامیان مالی نمی دانیم برروی چه مبلغی می توانیم برنامه ریزی کنیم و این از عدالت به دور است.
عبدی با اشاره به این موضوع که فروش بلیت در شهرستان ها به باشگاه ها سپرده شده است ، گفت : سازمان لیگ باید فروش بلیت را به تیم های پایتخت از جمله تیم های پرطرفدار پرسپولیس و استقلال واگذار کند ما می توانیم این موضوع را به نحو مطلوب مدیریت کنیم برهمین اساس نیازی نیست برای ما تصمیم گیری و تصمیم سازی کنند.
وی درباره آغاز مجدد تمرینات تیم پرسپولیس نیز گفت: تمرینات تیم از امروز(دوشنبه) و زیر نظر برانکو بار دیگر از سر گرفته می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)