پرسپولیس نیوز :  تیم فوتبال پیشکسوتان 35 تا 40 سال پرسپولیس روز شنبه در چارچوب دیدارهای جام یونس شکوری برابر تیم یاران حسین عسگری به تساوی چهار بر چهار دست پیدا کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پرویز جعفری سرپرست تیم‌های پیشکسوتان، سرخپوشان روز گذشته با ترکیب رضا ناصری، رضا جباری، سهراب انتظاری، علی سلمانی و لیث نوبری در حالی که بازیکن ذخیره‌ای هم نداشتند با دو گل سهراب انتظاری و دو گل از علی سلمانی و رضا جباری به تساوی دست پیدا کرده و به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافتند که چهار تیم به صورت دوره‌ای با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

در این بازی حمید مطهری به دلیل همراهی تیم امید پرسپولیس در بازی با پاراگ، حسن خانمحمدی به دلیل سفر به کربلا، محمد برزگر به جهت همراهی تیم امید راه آهن، مهدی تارتار به دلیل کمر درد پس از بازی با میلان، بهنام طاهرزاده به علت حضور در کلاس دانشگاه، پژمان جمشیدی برای همراهی تیم پاراگ به عنوان مربی در رقابت‌های آسیا ویژن و علیرضا امامی‌فر به دلیل بازی پارسه برابر پاس همدان در رقابت‌های لیگ دسته یک غایب بودند.

 

* تیم فوتبال امید پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های قهرمانی امیدهای تهران برابر تیم استیل آذین به تساوی یک بر یک رضایت داد.

 امیدهای پرسپولیس روز شنبه با گل امیر حسین مدنی برابر استیل آذین به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

حمید مطهری سرمربی تیم درباره این بازی گفت: برای این بازی، چهار بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم. البته من به بازی فردی اعتقاد ندارم ولی به هر حال عدم حضور این تعداد بازیکن روی عملکرد تیمی تاثیر می‌گذارد. با این وجود بچه‌های ما بازی خوبی انجام دادند و شایسته پیروزی بودند ولی به هر حال به تساوی یک بر یک رسیدیم.

گفتنی است؛ تیم امید پرسپولیس روز چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم امید استقلال خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)