مرجع خبری پرسپولیس : در سوی مقابل علی دایی روی نیمکت پرسپولیس نشسته و تقابل او با کریمی و مهدوی کیا می تواند جالب باشد. شاید پیروزی یکی از دو تیم در این مسابقه دیگری را به کلی از کورس آسیایی حذف کند.

 

4 هفته به پايان فصل باقي مانده و هنوز نمي‌توان قهرماني يا سقوط تيمي را به ليگ يك قطعي دانست. پرسپوليس مثل ساير مدعيان 4 بازي حساس را پيش‌رو دارد كه براي كسب سهميه آسيايي، هركدامش حكم يك فينال را خواهد داشت.

 

 تراكتورسازي اولين حريف آنها است كه در تبريز ميزبان‌شان خواهد بود. بازي رفت دو تيم در ورزشگاه آزادي با حساب 2-يك به سود پرسپوليس تمام شد. حدود 50 هزار نفر به استاديوم آمده بودند كه حداقل نيمي از آنها هواداران تيم تبريزي بودند.

 

 

 علي دايي خوب مي‌داند كه بازي در ورزشگاه يادگار امام (ره) و در حضور تماشاگران پرتعداد اين تيم كار بسيار سختي است اگرچه آنها بازي‌هاي پرتماشاگر زيادي را تجربه كرده‌اند. حريف بعدي آنها استيل‌آذين است؛ تيمي كه در بازي رفت و با هنرنمايي علي كريمي موفق به شكست پرسپوليس شد اما بازي برگشت آنها در هفته سي و دوم حساس‌تر خواهد بود. استيل‌آذين مهدوي‌كيا را نسبت به بازي رفت به تيمش اضافه كرده و در آن طرف هم علي دايي روي نيمكت است. تقابل او با كريمي بسيار ديدني مي‌شود. اگر استيل‌آذين تا آن موقع شانس كسب سهميه آسيا را داشته باشد آن وقت بازي آنها با پرسپوليس به اوج حساسيت مي‌رسد و چه بسا شكست يكي باعث خارج شدنش از جمع مدعيان شود. شايد بازي با ابومسلم در هفته ماقبل آخر آسان‌ترين بازي شاگردان دايي باشد البته به شرط اينكه تيم مشهدي سقوطش به ليگ يك قطعي شده باشد در آن صورت براي ياران علي حنطه بازي در ورزشگاه ثامن حساسيت خاصي نداشته و شايد خيلي نگران نتيجه بازي نباشند اما اگر به هر دليل كه احتمالش هم كم است ابومسلمي‌ها براي خود شانس بقا متصور باشند، روز سختي را براي پرسپوليس رقم مي‌زنند. تيم تهراني اگر از دو بازي قبلي 6 امتياز گرفته باشد كسب پيروزي در مشهد برايش راحت‌تر خواهد بود.
و بالاخره بازي با سپاهان، آن هم در هفته پاياني كه يادآور خاطرات بسيار شيرين براي پرسپوليس است؛ گل سپهر حيدري، دقيقه 6+90 و قهرماني پرسپوليس و… اين بازي در هر شرايطي حساسيت خودش را دارد حتي اگر قهرماني سپاهان مسجل شده باشد چرا كه امير قلعه‌نويي دوست ندارد به پرسپوليس ببازد و قهرماني احتمالي‌اش با باخت مصادف شود. از آن طرف اگر دايي و پرسپوليسي‌ها براي كسب سهميه آسيا به 3 امتياز بازي نياز داشته باشند اصلا بعيد نيست كه خاطره قهرماني‌شان را تكرار كنند. به هر حال پرسپوليس بدون توجه به نتايج تيم‌هاي ديگر، براي آسيايي شدن و اينكه خيال هوادارانش راحت شود از 4 بازي 12 امتياز مي‌خواهد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)