کاپیتان جلوروسی که اخیرا قراردادش را با این تیم تمدید کرد، در صحبت هایی به تمجید از هواداران تیمش پرداخته.

 

فرانچسکو توتی کاپیتان باتجربه تیم رم در صحبت هایی اعلام کرده که برای او افتخار بزرگی است که همچنان پیراهن تیم رم را برتن می کند.

این ستاره باتجربه روز جمعه سی و هفت سالگی اش را جشن گرفت. او تا به حال در 618 بازی رسمی درتمامی تورنمنت ها پیراهن رم را برتن کرده و 264 گل برای تیمش به ثمر رسانده. توتی که 20 سال است پیراهن جلوروسی را برتن می کند اخیرا قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

او حالا در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا از هواداران تیمش به خاطر حمایت های مداومشان تشکر کرد:« من از همه به خاطر لطف و محبت و تبریکاتشان برای تولدم تشکر می کنم. هواداران قوت قلب من برای درخشش درترکیب رم هستند و به من کمک می کنند تا همچنان با افتخار پیراهن تیم را برتن کنم.»

او در ادامه با اشاره به شروع فوق العاده رم در رقابت های این فصل سری آ، یادآوری کرد که خیلی زود است که بخواهیم به پیش بینی قهرمان این فصل سری آ بپردازیم. توتی ادامه داد:« رم مدتها بود که در جمع تیمهای صدر جدولی حضور نداشت و الان ما به این نیاز داریم که به حرکتمان دراین مسیر درست ادامه دهیم؛ هنوز راهی طولانی را پیش رو داریم.»

دانیله ده روسی هم تیمی توتی در روز جمعه به شوخی اعلام کرد که عنوان «کاپیتان آینده» که به او داده می شود، تا ابد برروی او خواهد ماند؛ چرا که توتی نشانی از ضعف و یا کناره گیری را به نمایش نمی گذارد.

توتی در ادامه با اشاره به دوستی دیرینه اش با ده روسی گفت:« من ارتباط دوستانه ویژه ای با دانیله دارم. از یک سو امیدوارم که او بتواند در زودترین زمان ممکن کاپیتان رم باشد ولی از سوی دیگر دوست دارم تا هرچه دیرتر این اتفاق بیفتد؛ چون کاپیتانی او بدان معناست که من دیگر قادر به بازی کردن نیستم.»

رم یکشنبه مقابل بولونیا به میدان خواهد رفت و به دنبال ششمین برد متوالی اش در هفته ششم رقابتهای این فصل سری آ خواهد بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)