پرسپولیس نیوز : وکیل دو بازیکن پرسپولیسی گفت : باشگاه فولاد دو ادعا درباره قرارداد سه ساله و همچنین ترک تیم پیش از پایان فصل درباره سروش رفیعی دارد.

صمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی و احمد نوراللهی در واکنش به شکایت باشگاه فولاد نوشت:  برخلاف اعلام رييس محترم كميته انضباطي، آن كميته اصلا در پرونده قبلي سروش و فولاد ورود ماهيتي نكرده و به طور خلاصه و ساده گفته از كجا معلوم كه رفيعي بعد از اتمام سربازي به تيمي برود كه فولاد اعتراض داشته باشد؟ وقتي هنوز سرباز است و اختلافي وجود ندارد پس دليلي براي رسيدگي نيست و خود سروش هم خواستار رسيدگي بعد از اتمام سربازي شده است.

 

قبلا فولادي ها بحث شان بر سر يك قرارداد سه ساله بود كه در سازمان ليگ به ثبت نرسيده.قرارداد داخلي معتبر است اما بايد ظرف پانزده روز از زمان تنظيم در سازمان ليگ هم ثبت شود.پس بنظر نگران آن قرارداد نبايد بود.

 

حالا اما ادعاي فولادي ها فرق كرده. آنها مي گويند برخلاف آنچه در متن همين دادنامه سروش اعلام كرده كه تا پايان ليگ فصل نود و سه نود و چهار در فولاد حضور داشته،او نوزدهم فروردين نود و چهار سرباز شده و تاريخ اعزام به خدمتش مشخص است.ليگ هم بيست و پنجم ارديبهشت خاتمه يافته پس سي و هشت روز بدهكار فولاد است و بايد برگردد و بازي كند.

 

كليد پرونده جديد همين جاست.اينكه سروش تا روز آخر در فولاد بوده يا قبل از اتمام قرارداد به خدمت رفته.اينكه چه مي شود را كميته انضباطي تشخيص مي دهد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)