طبق بازه زمانی مشخص شده قرار است یک روز قبل از آخرین مهلت مشخص شده مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سهام عمده این دو باشگاه واگذار شود.

با اعلام و هشدار زارعی، مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال؛ خطر حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ نخبگان آسیا به خاطر مالکیت مشترک به صورت جدی این دو باشگاه را تهدید می‌کند.

با وجود نگرانی‌های مطرح شده قرار است امروز، سه‌شنبه، به خاطر مشکلی که در مجوز لازم بانک‌ها برای در اختیار گرفتن مالکیت شرکت‌های فرهنگی ورزشی وجود دارد جلسه ای در شورای پول و اعتبار برگزار شود و مجوز لازم به بانک‌ها داده شود.

طبق زمان بندی وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی سازی و بورس این جلسه امروز برگزار خواهد شد، 25 فروردین زمان انتشار آگهی واگذاری شرکت است، 3 اردیبهشت سهام باشگاه عرضه می شود و 4 اردیبهشت زمان انعقاد قرارداد نهایی واگذاری خواهد بود.

قرار است کنسرسیومی به سرپرستی بانک شهر با مشارکت بانک ملت، تجارت و صادرات این 85 درصد واگذار خواهد شد و این مشکل حل شود.

در واقع درست یک روز قبل از پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین مالکیت این دو باشگاه این اتفاق بالاخره نهایی خواهد شد که باید دید تا آن روز استرس‌ها و نگرانی‌ها برطرف می‌شود یا خطر حذف هر دو باشگاه را تهدید می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)