نگاهی به قضاوت های جنجالی آقای به اصطلاح داور

مرجع خبری پرسپولیس : محمود رفیعی با اعلام ناتمام ماندن بازی پرسپولیس و داماش بالاخره به آرزویش رسید و تیتر یک رسانه ها شد!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمود رفیعی که از دوستان نزدیک حسین عسگری نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال است، بی گمان جنجالی ترین داور لیگ برتر یازدهم بوده است.

 

 

رفیعی 6 بار در لیگ یازدهم برای سرخابی های پایتخت سوت زد و نکته جالب اینکه در تمام این مسابقه رقبا مقابل سرخابی ها پیروز شدند!

 

4 بار قضاوت رفیعی برای پرسپولیس هم حاصلی نداشت جز 2 شکست و 2 تساوی که همگی با اشتباهات تاثیرگذار این داور رقم خورده است. نگاهی داریم بر امتیازاتی که دوست صمیمی حسین عسگری به تنهایی از پرسپولیس گرفت و در صورتی که این امتیازات را به حساب این تیم منظور کنیم به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بدل خواهد شد:

 

1_ پرسپولیس 1-1 ملوان (ورزشگاه آزادی تهران) : بی توجهی به خطای آشکاری که در دقایق پایانی منجر به سرنگونی بازیکن پرسپولیس شد و یک موقعیت گلزنی را از سرخپوشان گرفت تا متعاقب آن هواداران علیه رفیعی موضع بگیرند.

 

2_ ذوب آهن 2-2 پرسپولیس (فولاد شهر اصفهان) : گل دوم ذوب آهن در شرایط آفساید به ثمر رسید و یک پنالتی آشکار به سود سرخپوشان اعلام نشد.

 

3_ پرسپولیس 0-1 تراکتورسازی تبریز (ورزشگاه آزادی تهران) : پرسپولیسی ها معتقد بودند داور در این مسابقه اکثر صحنه ها را به ضرر پرسپولیس سوت زده است.

 

4_ پرسپولیس 1_2 داماش گیلان (ورزشگاه آزادی تهران) : این مسابقه نیازی به توضیح ندارد، یک گل آفساید داماش در شرایطی کاملا آشکار پذیرفته شد، یک پنالتی سوخته و یک اخراج اشتباه نیز فاجعه داوری رفیعی را علیه پرطرفدارترین تیم آسیا تکمیل کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)