پرسپولیس نیوز : تیم پرسپولیس در شرایطی باید مسابقات بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند که در فاصله 14 روز 4 بازی برای این تیم در نظر گرفته شده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس که با کسب برد قاطعانه در اولین مسابقه خود برابر لخویا در لیگ قهرمانان آسیا امیدها برای حفظ نماینده کشور در این رقابت ها را زنده کرده با یک برنامه کابوس وار از سوی سازمان لیگ مواجه شده است.

 

برنامه بازی های پیش روی پرسپولیس به شکلی تنظیم شده که سرخپوشان باید طی 14 روز 4 بازی برگزار کرده و با میانگین حدود 4 روز یک بار مسابقه برگزار کنند. این تیم از بد ماجرا باید در دو بازی متوالی خود در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا در زمین حریف به میدان برود و طی اتفاقی کم سابقه 4 بار پیاپی در زمین رقبا مسابقه می دهد.

 

شاید برای مسابقات قاره ای نتوان کاری کرد اما با این برنامه شاهکاری که مسئولان سازمان لیگ داخلی تدارک دیده اند عملا به پرسپولیسی ها اعلام کرده اند تمرین کردن را فراموش کنند و فقط برای باختن وارد بازی ها شوند!

 

پرسپولیس در حالی باید سه شنبه هفته آینده 12 اسفند در تاشکند به مصاف بنیادکار برود که بازی بعدی این تیم در لیگ 17 اسفند برابر تراکتورسازی در تبریز اعلام شده است. بعد از آن هم 21 اسفند در مسجدسلیمان باید به مصاف نفت این شهر برود. یعنی در خوشبینانه ترین حالت اگر هیچ مشکلی وجود نداشته و تمام پروازها به موقع انجام شود و خستگی سفر اتوبوسی تا مسجدسلیمان هم بر تن سرخپوشان نماند این تیم می تواند 2 جلسه تمرین تاکتیکی برای بازی بعدش انجام دهد!

 

بازی  آخر هم 5 روز بعد یعنی 26 اسفند در ریاض برابر النصر عربستان خواهد بود و لابد پرسپولیس بعد از این سه بازی با تمام قوا و برای تار و مار کردن حریف عربستانی به زمین خواهد رفت!

 

رئیس سازمان لیگ که پیش از این در مصاحبه های متعدد خود بارها و بارها بر حمایت از نمایندگان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برای حفظ سهمیه کشور تاکید کرده و حتی در آخرین مصاحبه خود به نداشتن پول لباس و هتل در پرسپولیس اشاره کرده بود، یک بار به خروجی برنامه سازمان تحت مدیریت خود نگاه انداخته و تماشا کرده چه کابوس بی نظیری برای حمایت از نماینده ایرانی در رقابت های قاره ای تدارک دیده اند؟ تمام شدن مسابقات لیگ با این فشردگی و سرعت هرچه تمام تر مهم تر است یا نتیجه گیری نمایندگان کشور در مسابقات بین المللی و قاره ای؟

* حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)