باشگاه استقلال تا امروز احمد جمشيديان و محمد مهدي نظري را جذب كرده‌ است اما بازيكناني همچون آندو، افشين و چند بازيكن ديگر نيز در ليست خريد آبي‌ها قرار دارند.

ایران ورزشی؛ 4 بازيكني كه تا به امروز از استقلال جدا شده‌اند به ترتيب ايمان موسوي، ميثم بائو، حسن اشجاري و آرزه كاماچو هستند. اين بازيكنان در ليست مازاد استقلال قرار گرفته‌اند اما برخي از آنها مانند ايمان موسوي هنوز با استقلال قرارداد دارند و چنانچه بخواهند به تيم ديگري بروند بايد رضايت باشگاه استقلال را جلب كنند.

با توجه به اينكه استقلالي‌ها به دنبال جذب 6 بازيكن جديد هستند به نظر مي‌رسد 2 بازيكن ديگر از جمع آبي‌پوشان جدا بشوند. در حال حاضر احتمال جدايي علي حمودي از استقلال وجود دارد. اگر اين بازيكن را هم جزو جدا شده‌هاي استقلال در فصل آتي بدانيم تعداد آنها كه در ليست خروجي‌ها قرار مي‌گيرند به عدد 2 خواهد رسيد اما يك بازيكن ديگر هم بايد در ليست خروجي‌ها قرار بگيرد.

احتمال دارد اين بازيكن عباس محمد رضايي باشد. چپ پايي كه در نيم‌فصل به استقلال آمد و نتوانست آنچنان در اين تيم خوش بدرخشد. با توجه به اينكه استقلالي‌ها به دنبال جذب 6 بازيكن جديد هستند حتما بايد 6 بازيكن را از ليست خود كنار بگذارند كه تاكنون جدايي 4 بازيكن قطعي شده است و سرنوشت 2 بازيكن ديگر هنوز مشخص نيست.

باشگاه استقلال تا امروز احمد جمشيديان و محمد مهدي نظري را جذب كرده‌ است اما بازيكناني همچون آندو، افشين و چند بازيكن ديگر نيز در ليست خريد آبي‌ها قرار دارند كه حضور برخي از اين بازيكنان در استقلال فصل بعد قطعي نشده است.

* تماس با رحمتي و عمران‌زاده براي تمديد قرارداد

پس از آنكه وزارت ورزش بخشي از بودجه آبي پوشان را براي فصل آينده به اين تيم اختصاص داده مديران اين باشگاه براي تمديد قرارداد با بازيكنان اين تيم تماس‌هايي را با چند بازيكن برقرار كردند.

مهدي رحمتي جزو بازيكناني است كه در يكي دو روز آتي راهي باشگاه استقلال خواهد شد تا در مورد فصل آينده با فتح‌ا…زاده صحبت كند.

همچنين استقلالي‌ها تماس‌هايي را با حنيف عمران‌زاده انجام دادند تا اين بازيكن قراردادش را تمديد كند. اين بازيكن بابت فصل گذشته طلب دارد و حتي در تماسي كه پورحيدري با اين بازيكن داشته اعلام كرده در صورت پرداخت شدن طلب فصل گذشته‌اش مشكلي براي تمديد قرارداد ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)