مدافع چلسي به خاطر اهانت نژادپرستانه به آنتون فرديناند چهار جلسه از همراهي تيمش محروم و به پرداخت 220 هزار پوند محکوم شد.

اتحاديه فوتبال انگليس جان تري کاپيتان تيم فوتبال چلسي را در قضيه اهانت نژاد پرستانه به آنتون فرديناند مدافع کوئينز پارک رنجرز مقصر دانست و او را 4 جلسه از همراهي تيمش محروم و 220 هزار پوند جريمه کرد.

در بيانيه اتحاديه فوتبال انگليس آمده است که کميته مستقلي پس از بررسي شواهد و مدارک لازم تري را مقصر دانست و مدافع چلسي علاوه بر محروميت چهار جلسه اي بايد 220 هزار پوند هم جريمه پرداخت کند.

کاپيتان جنجالي چلسي 14 روز فرصت دارد تا عليه اين حکم اتحاديه فوتبال انگليس درخواست فرجام خواهي دهد. بنابرين او مي تواند در بازي هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر انگليس مقابل آرسنال که قرار است فردا(شنبه) در ورزشگاه امارات برگزار شود به ميدان رود.

محروميت چهار جلسه اي تري از سوي اتحاديه فوتبال انگليس در حالي است که وي چندين بار اعلام کرد که به مدافع کوئينز پارک رنجرز توهين نکرده است و حتي دادگاهي در انگليس حکم به تبرئه او داد.

کاپيتان آبي هاي استمفوردبريج چند روز پيش از بازيهاي ملي خداحافظي و اعلام کرد که دليلي اصلي کناره گيري او از تيم ملي فشار بيش از حد اتحاديه فوتبال انگليس بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)