خبرگزاری پرسپولیس : در مطب پزشک نشسته و از مشکلی رنج می برد که به خاطر آلودگی هوای تهران برایش بوجود آمده.

 

ایمون زاید مهاچم تیم ملی فوتبال لیبی و آقای گل سابق لیگ ایرلند حالا در بزرگترین باشگاه آسیا، یکی از محبوب ترین ها به شمار می رود.

این شروع گزارش ویژه ایندیپندنت از وضعیت این مهاجم دو رگه و مصاحبه با ستاره محبوب سرخ هاست. ایمون زاید در مطب یک پزشک نشسته و از بیماری رنج می برد که به خاطر آلودگی هوای تهران برایش بوجود آمده و البته پزشک می گوید نباید نگران آن باشد.

 

 

زاید در این مصاحبه از زندگی در تهران می گوید: «نوشیدنی های الکی در ایران غیرقانونی هستند و البته می توانید آن ها را پیدا کنید اگر خیلی مشتاق باشید، با این حال من در ایران هرگز به دنبال استفاده از آن ها نخواهم بود.»

 

زاید از حضور نامزدش در تهران هم می گوید: «او نتوانست در ورزشگاه آزادی حاضر شود و بازی من را تماشا کند چون در ایران تماشای فوتبال در ورزشگاه ها فقط برای آقایان مجاز است.»

 

زاید در ادامه مسابقه از شرایط مالی و زندگی اجتماعی در ایران هم می گوید، و اینکه دستمزد یک بازیکن فوتبال در ایران 4 برابر لیگ ایرلند است، البته به طور متوسط!»

 

ایمون زاید گفت و گوی مفصلی را با این هفته نامه انگلیسی زبان انجام داده که به زودی متن کامل آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)