خبرگزاری پرسپولیس : تیم پرسپولیس که در حال حاضر 7 تساوی در کارنامه خود دارد در بسیاری از این تساوی ها ابتدا از حریف خود جلو افتاده بود و این آمار نشان از عدم توانایی سرخپوشان در حفظ نتیجه دارد.

تیم پرسپولیس در پایان 18 هفته از مسابقات لیگ برتر7 تساوی در کارنامه خود دارد. 7 تساوی که 4 تای آن مربوط به مسابقاتی است که ابتدا پرسپولیس از حریفان خود جلو افتاده بود.

پرسپولیس در 18 مسابقه ای که پشت سر گذاشته است، درمقابل تیم های فولاد خوزستان، گهر زاگرس، ملوان بندر انزلی، صنعت نفت آبادان، استقلال، سایپا و نفت تهران به تساوی رسیده است.

تساوی های پرسپولیس از 2 حالت خارج نیست سرخپوشان پایتخت یا به تساوی صفر به صفر با حریفانشان رضایت داده اند و یا این که ابتدا از حریف خود جلو افتاده اند و سپس بازی را با تساوی به پایان رسانده اند.

پرسپولیس در مقابل تیم های استقلال، نفت تهران و سایپا به تساوی بدون گل رسیده و در مقابل تیم های ملوان، صنعت نفت آبادان ، گهر و فولاد ابتدا از حریف جلو بوده و سپس تیم مقابل با هوشمندی مساوی کرده و یک امتیاز گرفته است.

در این جا قصد داریم نگاهی کوتاه به این 4 مسابقه و عدم حفظ نتیجه سرخپوشان درآن دیدارها داشته باشیم.

تیم پرسپولیس تهران در بازی مقابل گهر درود ابتدا با یک گل از حریف پیش افتاد ولی در ادامه مسابقه دورودی ها که در آزادی میزبان بودند موفق شدند با زدن یک گل بازی را به تساوی بکشند.

در دیدار مقابل تیم فولاد خوزستان ، پرسپولیس با یک گل از میزبا خود در اهواز پیش افتاد ولی شاگردان فرکی با زدن یک گل در ثانیه های پایانی کار را به تساوی کشیدند.

در دیدار پرسپولیس و ملوان در لیگ برتر نیز در حالی که سرخپوشان پایتخت با نتیجه 2 بر یک از حریف خود در انزلی جلو افتاده بودند شاگردان احمد زاده با زدن یک گل دیگر کار را به تساوی 2-2 کشیدند.

در دیدار پایانی سرخپوشان در هفته هجدهم لیگ برتر نیز شاگردان گل محمدی که در 10 دقیقه اول موفق شده بودند 2 بر صفر ازصنعت نفت آبادان پیش بیفتند با دریافت 2 گل از این تیم، به تساوی 2-2 رسیدند.

این مجموع 4 بازی بود که پرسپولیسی ها ابتدا توانستند هوادارانشان را امیدوار کنند اما سیری از زدن گل های بیشتر باعث شد تا آن ها نتوانند به برد دست پیدا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)