هر چند دايي در راه آهن و دوران مربيگري اش در اين تيم آمار خوبي مقابل سپاهان نداشته اما در بدو مربيگري نتايج نسبتا درخشاني مقابل حريف قدرش گرفته است

سايت گل؛ هر چند دايي در راه آهن و دوران مربيگري اش در اين تيم آمار خوبي مقابل سپاهان نداشته اما در بدو مربيگري نتايج نسبتا درخشاني مقابل حريف قدرش گرفته است.

دايي در سال اول مربيگري خود  و در بازي رفت از ليگ ششم در كرج 4-2 سپاهان را شكست داد كه اين بهترين برد دوره مربيگري اش تا حالا مقابل سپاهان بوده است.

در بازي برگشت دايي و تيمش در اصفهان مغلوب دقايق آخر عبدالوهاب ابوالهيل شدند تا نبرد دايي و زردها  در فصل قهرماني نارنجي ها و سرمربي جوانش در آن فصل مساوي تمام شود.

اما در ليگ هفتم سايپاي دايي كه در نهايت يك فصل بعد از قهرماني رتبه يازدهم را به خود اختصاص داد در بازي رفت با تك گل كريم انصاري فر در كرج برنده شد اما بازي برگشت و  در حالي كه سپاهان  و پرسپوليس براي قهرماني كورس بسته بودند  در هفته هاي پاياني دايي و تيمش خدمت بزرگي به پرسپوليس كردند و در اصفهان با گل ترائوره حريف را شكست دادند تا راه براي قهرماني پرسپوليس و قطبي هموارتر شود.

بعد از حضور دايي در تيم ملي  اين مربي هدايت پرسوليس را در ميانه ليگ نهم  در دست گرفت و در بازي برگشت مقابل سپاهان  كه روز آخر  بازي ها انجام و در نهايت  با جشن قهرماني سپاهان به پايان رسيد  به تساوي 1-1 رضايت داد.

دايي  به قلعه نويي و تيمش در بازي رفت ليگ دهم 4-1 باخت تا سنگين ترين شكستش را مقابل حريف اصفهاني در آن مسابقه تجربه كند اما در بازي برگشت  و در اصفهان با بازي قابل قبول به تساوي بدون گل رسيد.

بعد از اين دايي  با پرسپوليس   و در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي  بعد از تساوي بدون گل با سپاهان در ضربات پنالتي  به برتري 4-2 رسيد و اين تيم  و قلعه نويي را شكست داد تا هم گام بزرگي براي كسب دومين قهرماني جام حذفي بردارد هم اينكه در مواجهه غير مستقيم  با حبيب كاشاني سربلند باشد.

بعد از آن اما دايي در كسوت سرمربي راه آهن دو باخت و دو مساوي مقابل سپاهان داشته تا ركورد قبلي اش مقابل اين تيم كاملا بالانس شود.

در مجموع  دايي در نقش سرمربي 12 بار با تيم هاي سايپا،پرسپوليس و راه آهن مقابل سپاهان قرار گرفته كه  4 بار برده،4 بار مساوي كرده و 4 بار هم باخته است.بايد ديد سرمربي پرسپوليس جمعه شب و در اصفهان مي تواند اين موازنه را به نفع خود تغيير دهد يا نه
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)