مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در یک بازی سنگین و پرفشار در ضربات پنالتی بر تیم صبا غلبه کردند و به فینال جام حذفی راه یافتند، در طول مسیر استادیوم آزادی تا هتل لاله، به سرور و شادمانی پرداختند.


بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود به جام حذفی در تمام طول مسیر ورزشگاه تا هتل لاله، در اتوبوس به جشن و شادی پرداختند. آن‌ها به صورت دسته  جمعی شعارهایی که معمولا هواداران، در حمایت از تیم‌شان می‌خوانند، می‌خواندند و به تشویق هم‌بازیان خود می‌پرداختند.

 

بازی دیدار تیم‎های پرسپولیس و صبا با حاشیه‌های جالب توجه دیگری هم همراه بود. با شروع وقت اضافه در دیدار پرسپولیس و صبا، باد بسیار شدیدی در ورزشگاه آزادی وزیدن گرفت؛ به طوری که بعضی تابلوهای تبلیغاتی اطراف زمین واژگون شدند. این در حالی بود که پس از چند دقیقه، باران شدیدی نیز باریدن گرفت. اما اوج شگفتی برای حاضران در ورزشگاه پس از پنالتی اول تیم پرسپولیس رقم خورد، زمانی که برق ورزشگاه آزادی به طور کامل قطع شد و ورزشگاه در تاریکی مطلق فرو رفت.

 

 

 

قطعی برق ورزشگاه که گویا به دلیل طوفان و بروز نقص فنی صورت گرفته بود، باعث وقفه‌ای طولانی در ادامه بازی شد. تیم داوری تا بازگشتن برق مناسب و کافی به ورزشگاه، اجازه ادامه این کار را ندادند و هنگامی که پروژکتورهای ورزشگاه به طور کامل روشن شد زدن ضربات پنالتی ادامه یافت.

 

با همه این تفاسیر طوفان و قطعی برق و صبا باتری، حریف پرسپولیس نشدند و قرمزپوشان پایتخت در شبی باشکوه و به یادماندنی، با پیروزی در ضربات پنالتی، به دیدار پایانی جام حذفی فوتبال کشور راه یافتند.

 

پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صباباتری حبیب کاشانی به رختکن تیم صبای قم رفت و به بازیکنان و کادر فنی این تیم، به خاطر انجام یک بازی خوب تبریک گفت.

پس از آنکه کاشانی، برای دیدار با بازیکنان و کادر فنی صبا باتری به رختکن این تیم رفت، رسول کربکندی سرمربی تیم فوتبال صبا نیز به رختکن پرسپولیسی ها آمد و پیروزی‌اشان در این بازی را به آن‌ها تبریک گفت. کربکندی همچنین برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در بازی فینال آرزوی موفقیت کرد.

 

عابدزاده مربي تيم فوتبال استيل آذين در حاشيه ديدار امروز پرسپوليس و صباي قم مقابل برخي خبرنگاران موضع گيري كرد.


*در نيمه اول كريم باقري و مرتضي كاشي بر سر يك صحنه خطا با يكديگر درگيري لفظي پيدا كردند.


*علي دايي سرمربي پرسپوليس به تصميم‌هاي داور در چند صحنه به شدت اعتراض كرد.


*اسكوربورد ورزشگاه هيچ صحنه آهسته‌اي را نشان نمي‌دهد.

 

 

*حضور افراد غير مسئول در جايگاه خبرنگاران باعث ناراحتي نمايندگان رسانه‌هاي گروهي شده است.

 


اين ديدار تا دقيقه 50 با نتيجه تساوي بدون گل در جريان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)