مرجع خبری پرسپولیس : جلال حسینی مدافع میانی تیم ملی روز پنجشنبه قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس ثبت کرد تا سال آینده پیراهن سرخ را برتن کند.

 

حسینی که حتی رفتنش به هیات فوتبال استان تهران حاشیه‌ای و جالب توجه بود فعلا دوست ندارد در مورد عقد قرارداد با پرسپولیس صحبت کند و در این خصوص می‌گوید: من فعلا روی تیم ملی تمرکز کرده‌ام و نمی‌خواهم راجع به پرسپولیس حرف بزنم.

 

بعد از بازی با قطر در این خصوص صحبت خواهم کرد. از حسینی می‌پرسیم که حداقل بگوید قرار است در پرسپولیس چه شماره‌ای را بپوشد که او می‌گوید:‌ من پیراهن شماره 4 را برتن خواهم کرد.

سیدجلال در ادامه حر ف‌هایش در خصوص بازی ایران و قطر می‌گوید: هر چند قطر 4 گل از کره خورده ولی این بازی اصلا راحت نیست. قطر خیلی خوب ما را می‌شناسد و از طرفی در شرایط بازی قرار دارد. با این حال ما میزبان هستیم و در ورزشگاه آزادی راهی جز پیروزی نداریم. امیدوارم تماشاگران بیایند و از ما حمایت کنند.

سیدجلال تاکید می‌کند: از حالا اصلا نمی‌توان در مورد صعود به جام جهانی حرف زد ولی اگر ببریم شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. نتیجه قابل پیش بینی نیست ولی می‌توانیم 3 امتیاز را بگیریم. البته نباید فراموش کرد که قطر در 2 بازی اخیر ما را اذیت کرده و امکان دارد مشکل‌ساز شود. باید هوشیارانه و حرفه‌ای بازی کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)