مرجع خبری پرسپولیس : بیش از 75 هزار نفر در ورزشگاه آزادی دیدار تیم های پرسپولیس و گهر را از نزدیک تماشا کردند.

 

با آغاز بازی تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه رفته رفته در ورزشگاه بیشتر شد. در بین دو نیمه بیش از 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی تماشاگر بازی بودند که در پایان بازی این تعداد به بیش از 75 هزار نفر رسید.

 

 

سهم تماشاگران تیم گهر در این میان 5 الی 8 هزار نفر بود.

هواداران پرسپولیس با سر دادن شعار علیه جواد نکونام از کاپیتان تیم خود یعنی علی کریمی حمایت کردند. اين در حالي است كه كريمي در تمرينات گذشته پرسپوليس از هواداران اين تيم خواسته بود از سر دادن شعار عليه بازيكن جديد استقلال خودداري كنند.

آنها همچنین بارها پس از گل نخست پرسولیس رویانیان را مورد تشویق خود قرار دادند.

هواداران گهر پرچم بزرگی در ضلع جنوب غربی ورزشگاه پهن کرده و حمایت خود را از گهر اعلام کرده‌اند.

کارلوس کی روش و مارکار آقاجانیان بازی را از نزدیک می‌بینند. در نيمه دوم بهروان در كنار كي‌روش نشسته و اين دو با يكديگر گفت‌وگو كردند. بهروان امروز گفته بود كه درباره وضعيت جام حذفي در حاشيه بازي پرسپوليس و گهر با سرمربي تيم ملي صحبت مي‌كند.

لطف الله فروزنده معاون رييس جمهور و عضو هيات مديره پرسپوليس هم امروز براي نخستين بار به ورزشگاه آزادي آمد و از بخش حراست ورزشگاه آزادي اين بازي را تماشا كرد.

علي پروين هم كه مشتري پر و پا قرص بازيهاي خانگي پرسپوليس بود، امشب در ورزشگاه آزادي غيبت داشت. حميد درخشان، جمشيد زارع قائم مقام سابق پرسپوليس و اسماعيل حسن‌زاده از ديگر حاضران در ورزشگاه آزادي بودند.

 

علی پروین که رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس است و از سوی باشگاه گهر زاگرس هم دعوت شده بود تا این بازی را از نزدیک ببیند در ورزشگاه حضور نداشت. پروین پس از بازی با فجر در ورزشگاه آزادی به شدت علیه ژوزه صحبت کرد که با واکنش مدیرعامل پرسپولیس مواجه شد.

* جمشید زارع قائم مقام سابق پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور داشت.

* بعد از تعویض علی کریمی در بین دو نیمه  محمد نوری بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

* حدود 70 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که 5 هزار نفر آنها طرفدار گهر بودند. گهر در این بازی میزبان است ولی به دلیل نداشتن ورزشگاه مجبور شد در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس به میدان برود.

* بهروان بین دو نیمه با کی‌روش صحبت می‌کرد و مدارکی به او نشان داد.

* فرشاد فلاحت زاده به دلیل شکستگی پا با عصا بر روی نیمکت گهر حضور داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)