مرجع خبری پرسپولیس : مدافع اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي دريافت طلبم از اين باشگاه 4 سال صبر كردم اما هيچ نتيجه‌اي نداشت.

علي انصاريان در مورد شكايتش از پرسپوليس و درخواست براي تعليق فعاليت‌هاي اين باشگاه اظهار داشت: سال 84 از كميته انضباطي حكم گرفته بودم كه طلبم پرداخت

شود اما تا امروز هيچ اتفاقي نيفتاد.
وي ادامه داد: كل طلبم از باشگاه پرسپوليس 70 ميليون تومان بود اما 20 درصد مسئولان باشگاه از من كم كردند و 20 درصد هم خودم بخشيدم تا به پولم برسم. 10 درصد هم ماليات كم شد و در نهايت طلب من به 23 ميليون تومان تقليل يافت اما هنوز نتوانسته‌ام اين پول را بگيرم.
اين مدافع تاكيد كرد: باشگاه پرسپوليس حتي يك نامه به كميته انضباطي نوشت كه من قراردادي دو ساله با باشگاه استيل‌آذين امضا كرده‌ام و بايد 20 درصد، بابت اين قرارداد دو ساله به آنها پرداخت كنم كه توانستم با ارائه مستنداتي ثابت كنم قراردادم با استيل‌آذين يكساله بوده است. علي پروين با همه قرارداد دو ساله بست اما من حاضر به اين كار نشدم.
انصاريان افزود: به خاطر پرسپوليس و طرفداران خونگرم و فراوانش 4 سال صبر كردم و هيچ اعتراضي نكردم. من در زندگي هر چه دارم از پرسپوليس است و اين مسئله را هيچوقت فراموش نمي‌كنم اما بايد شرايط من را هم درنظر بگيريد. پدر من بيمار است و هزينه فراواني براي درمانش مي‌پردازم اگر خداي نكرده بلايي سر پدرم بيايد آن موقع 23 ميليارد تومان هم براي من ارزشي ندارد. من اكنون به اين 23 ميليون تومان نياز دارم.
مدافع فصل گذشته استقلال اهواز با اشاره به سوابقش در پرسپوليس عنوان كرد: همواره براي پرسپوليس با جان و دل بازي كردم. بارها مصدوم شدم. بدنم پر از بخيه شد. همه اين كارها را به خاطر پرسپوليس انجام دادم اما يكبار هم اجازه بدهيد كه باشگاه به بازيكن كمك كند.

انصاريان يادآور شد: زماني كه داريوش مصطفوي دبير فدراسيون بود نامه خودم را به او دادم. او در زير شكوائيه من نوشت: “باشگاه پرسپوليس هرچه سريعتر طلب انصاريان پرداخت شود. ” اما دو ماه بعد كه خود او مديرعامل باشگاه پرسپوليس شد دستور خودش را هم قبول نداشت و گفت بايد صبر كنيد.
مدافع اسبق استقلال تهران اضافه كرد: باز هم مي‌گويم مديون پرسپوليس هستم اما بخاطر گناه ناكرده از اين تيم بيرون رفتم. زمان مديريت حبيب كاشاني، او با من طوري صحبت مي‌كرد كه دلم مي‌خواست بروم و براي كمك به باشگاه پرسپوليس از هواداران پول جمع كنم. او بارها به من گفت؛ پسر،م صبور باش اما اين همه صبر براي من هيچ نتيجه‌اي نداشت.
انصاريان گفت: زماني كه در استقلال بودم به كيومرث هاشمي، معاون سازمان تربيت‌ بدني كه سر تمرين تيم آمده بود گفتم از باشگاه پرسپوليس طلب دارم و در نهايت به مهدي تاج مراجعه كردم. ايشان را از قبل مي‌شناختم و با كمك ايشان و مجتبي شريفي رئيس محترم كميته انضباطي قرار شد طلبم را از باشگاه بگيرم. خيلي خوشحالم كه فردي مانند دكتر شريفي رئيس كميته انضباطي است كه بر اجراي حكمش پافشاري مي كند.
وي با اشاره به هزينه‌هاي كلان باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: اگر امسال حسين هدايتي در اين باشگاه نبود بازيكنان از هفته سوم بر سر پول با يكديگر جنگ و جدل مي‌كردند. خيلي خوشحالم كه استيل‌آذين، تيم خود هدايتي، به ليگ برتر صعود كرده و حالا مي‌تواند هزينه‌هاي تيم خودش را تامين كند و اين تيم را قدرتمند آماده كند.
انصاريان تاكيد كرد: از هواداران پرسپوليس مي‌خواهم با توجه به مشكلاتي كه دارم به من حق بدهند و از من دلگير نباشند. من 31 سال دارم. چند سال ديگر مي‌توانم بازي كنم؟ بخشي از طلبم را هم به پرسپوليس بخشيدم حتي پولم را به باشگاه استقلال اهواز بخشيدم تا به پدر بيمارم رسيدگي كنم. اجازه بدهيد يكبار هم حق به بازيكنان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)