مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم وارد آمدن خسارت سنگین از سوی هواداران تیم استقلال به ورزشگاه یادگار امام قم خبر داد.

توحید محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم تصریح کرد: ورزشگاه یادگار امام قم به واسطه حضور تیم فوتبال صبای قم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا با توجه به بازدید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به بهترین شکل ممکن در دو ماه اخیر تجهیز شده بود.

وی تصریح کرد: حتی قسمت‌هایی که احساس می‌کردیم دچار فرسودگی شده و یا از کیفیت مطلوب خارج شده است را در این مدت به سبب اهمیت دو بازی حساس صبای قم با استقلال و پرسپولیس و همچنین بازی آسیایی صبا و الشباب تعویض و تجهیز کردیم.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم افزود: این مجموعه روز 24 دی ماه یعنی یک ماه زودتر از دیدار آسیایی صبا با الشباب میزبان مسابقه صبای قم و پرسپولیس تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال بود اما خوشبختانه در آن دیدار اتفاق خاصی رخ نداد.

وی یاد آور شد: در روز بیست و یکم بهمن ماه نیز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا پذیرای دیدار صبای قم و الشباب امارات و تماشاگران پرتعداد علاقمند به فوتبال بودیم که با وجود شکست صبا در این دیدار باز هم اتفاقی از سوی تماشاگران رخ نداد.

محمدی تصریح کرد: ورزشگاه یادگار امام قم در روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه میزبان دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران بود و این بازی با حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر از حساسیت‌های بالایی نیز برخوردار بود اما انتظار وارد آمدن خسارت به بخش‌هایی از ورزشگاه را نداشتیم.

وی یاد آور شد: متأسفانه تماشاگرانی که در جایگاه طرفداران تیم استقلال در ورزشگاه یادگار امام قم مستقر شده بودند در زمان بازی و همچنین بعد از پایان بازی خساراتی را به جایگاه‌ها، تأسیسات و سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه وارد کرده‌اند.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم با اشاره به بخش‌های آسیب دیده ناشی از بی‌توجهی تماشاگران به این ورزشگاه بیان داشت: متأسفانه نزدیک به 170 صندلی تماشاگران و همچنین تأسیسات و شیرآلات سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه یادگار امام خساراتی زده شده است.

وی عنوان داشت: این موضوع چیزی در حدود 40 میلیون ریال خسارت را به ورزشگاه یادگار امام قم وارد کرده است ولی متأسفانه کسی پاسخگوی این اتفاقات نیست و به ورزشگاهی که به بهترین شکل ممکن آماده شده بود، اکنون خسارت وارد شده است که امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نبوده و مسئولان برگزاری بازی‌های لیگ برتر به غیر از نظم بازی به فکر حفاظت از اموال بیت المال هم باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از هفته بیست و هشتم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دوشنبه چهاردهم اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)