مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا سرانجام رکورد گرد مولر افسانه‌ای را شکست.

فارس، تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال بتیس در هفته پانزدهم لالیگا به میدان رفتند و ستاره آرژانتینی موفق شد رکورد گرد مولر افسانه‌ای را بشکند.

مسی که پیش از این دیدار حضورش در هاله‌ای از ابهام قرار داشت به طور ثابت در ترکیب کاتالان‌ها قرار گرفت و در همان دقایق ابتدایی 2 گل وارد دروازه بتیس کرد تا رکورد بمب‌افکن ژرمن‌‌ها را پس از 40 سال بشکند.

گرد مولر در سال 1972 با به ثمر رساندن 85 گل در طول یک‌سال بهترین گلزن جهان به شمار می‌رفت که مسی موفق شد با دو گلی که به ثمر رساند (86 گل) این رکورد را بشکند.

همچنین در دیگر مسابقه امشب لالیگا مهاجم کلمبیایی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید هم در دیدار مقابل لاکرونیا رکوردشکنی کرد.

رادامل فالکائو مهاجم تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در دیدار مقابل دپورتیو لاکرونیا به تنهایی 5 گل زد تا رکورد جدیدی را در باشگاه اتلتیکو به نام خود ثبت کند و نامش در تاریخ این باشگاه ثبت شود.

مهاجم کلمبیایی با گل‌هایی که شب گذشته به ثمر رساند تعداد گل‌های خود در لالیگا را به عدد 16 رساند تا کریس رونالدو (13 گل) را جا بگذارد و در مکان دوم بهترین گلزنان لیگ اسپانیا پس از لیونل مسی قرار بگیرد.  در سال‌های اخیر تنها 2 بازیکن 5 گل در یک بازی به ثمر رسانده‌اند. جرمین دفو در سال 2009 برای تاتنهام مقابل ویگان و دیمیتار برباتوف در سال 2010 برای من‌یونایتد در دیدار مقابل بلکبرن به تنهایی 5 بار گلزنی کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)