با تيم ايده‌آل خيلي فاصله داريم/مغرور نمي‌شويم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار با نفت آبادان فقط شاهد 40 درصد توانایی پرسپولیس بودید.

مانوئل ژوزه پس از پیروزی یک بر صفر خارج از خانه برابر نفت آبادان گفت: ابتدا باید به خاطر غیبتم در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی کنم.

این مسئله به دلیل شرایط پروازی بود وگرنه دوست دارم همیشه جوابگوی خبرنگاران باشم. بازی سختی برای هر دو تیم بود بخصوص پرسپولیس که فقط 15 روز است تمرینات خود را شروع کرده است. از شرایط ایده آل دور هستیم و این برد نتیجه خواستن بچه‌ها بود. نفت آبادان هم شرایط ایده‌آلی داشت.

 

تيم ما هنوز از چيزي كه مد نظرمان است خيلي فاصله دارد و چند هفته زمان مي‌برد تا بتوانيم به شرايط ايده‌آل برسيم. حريف در نيمه دوم شانس بيشتري براي گلزني داشت ولي ما از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده كرديم. تيم ما با اين پيروزي مغرور نمي‌شود چون راه دشواري را در پيش دارد. اكنون در مسير خوبي قرار گرفته‌ايم و با ادامه اين روند مي‌توانيم به موفقيت‌هاي بيشتري دست پيدا كنيم.

 

وی ادامه داد: نفت یک مربی خوب پرتغالی که خوشفکر است، دارد. آنها سه شانس گلزنی داشتند و ما فقط دو بار این شانس را داشتیم اما این قاعده فوتبال است. هر کسی نکشد، می‌میرد. ما شانس داشتیم و این پیروزی برای ما و هوادارانمان خیلی مهم بود. این فقط 40 درصد توانایی پرسپولیس بود که ما به نمایش گذاشتیم. راه طولانی در پیش داشتیم اما سه امتیاز بازی اول برای ما مهم بود. در راه درستی حرکت می‌کنیم و به نفت هم تبریک می‌گویم زیرا آنها بازی خوبی انجام دادند.

 

وی اظهار كرد: اين بازي براي هر دو تيم به دليل شرايط آب و هوايي آبادان خيلي دشوار بود. تيم ما به دليل عادت نداشتن به چنين شرايط آب و هوايي در اين بازي به سختي كار كرد.

 

ژوزه با اشاره به شرایط آبادان گفت: تاکید می‌کنم تیم‌های کمی می‌توانند در آبادان به پیروزی برسند. من به کادر بندی تیم خیلی اهمیت می‌دهم و کادر بندی تیم ما خیلی خوب بود. پرسپولیس هماهنگ نیست با این حال ما از خستگی بازیکنان نفت و آوردن جواد کاظمیان حداکثر استفاده را کردیم. ما باید خودمان را بکشیم تا قهرمان شویم. همه تیم‌ها با سرمایه‌گذاری هدف‌شان قهرمانی است و ما هم قهرمانی می‌خواهیم. من تجربه زیادی در جام گرفتن دارم و باید جام قهرمانی را کسب کنیم.

 

وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه آيا تيم پرسپوليس در اين بازي مستحق برد بود يا نه گفت: در فوتبال چنين چيزي وجود ندارد چون يا تيمي مي‌برد يا مساوي مي‌كند يا شكست مي‌خورد. بعضي وقت‌ها يك تيم بازي خوبي ارائه مي‌دهد ولي نمي‌تواند به سه امتياز دست يابد. پيش آمدن چنين شرايطي در بازي امري طبيعي است. بازيكنان ما هنوز به هماهنگي لازم نرسيده‌اند ولي ما سعي كرديم در دقايق آخر با آوردن بازيكنان تازه‌نفس بازي را در دست بگيريم كه همين تاكتيك نيز باعث به گل رسيدن‌مان شد.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری مسابقه گفت: داوران قضاوت خوبی داشتند و به آنها تبریک می‌گویم.

 

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا شما با داشتن چنين تيمي با اين همه مهره‌هاي گران‌قيمت كار آساني براي قهرمان شدن داريد يا نه گفت: هميشه زياد خرج كردن دليلي براي رسيدن به قهرماني نيست چون خيلي از تيم‌ها بوده‌اند كه هزينه‌هاي زيادي را متحمل شده‌اند ولي جايگاه پاييني را در جدول به خود اختصاص دادند. ولي نبايد از اين نكته غافل شد براي درست كردن يك تيم بزرگ و قهرمان هزينه كردن لازم است و از آنجا كه من تجربه زيادي در كسب جام دارم، آينده خوبي را براي تيم پيش‌بيني مي‌كنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)