سرمربی تیم مس کرمان گفت:امیدوارم صادقیان زیر نظر علی دایی که الگوی اخلاق است و منش پهلوانی دارد راه و روش پهلوانی را بیاموزد.

محمود یاوری در گفت و گو با اوج درباره اظهارات علی دایی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و مس مبنی بر اینکه فوتبال بازی مردانه است عنوان کرد:من به دایی علاقه زیادی دارم و او را اسوه و اسطوره این فوتبال می دانم.او فردی است که در جوانی هم پخته و با تجربه عمل کرد و می دانیم که در احادیث آمده آنهایی که در جوانی پاک و سلامت باشند را خدا بیشتر دوست می دارد.

وی ادامه داد:من از حرفهای دایی اینطور استنباط می کنم که فوتبال بازی مردانه است و باید رفتار و منش مردانگی را در کنار خود داشته باشد.شاید برخی اینطور برداشت کنند که منظور دایی این بوده که تیم مقابل ما مردانه بازی نکرد ولی من با توجه به شناختی که از او دارم اینطور فکر می کنم که منظورش این بوده فوتبال ورزشی است که مردانه است و البته مردانگی دارد.زمین خدا زمین عیاری و پهلوانی است.زمین ،زمین ورزشکاری است.

سرمربی مس افزود:از دایی سپاسگزارم.او با حرفهایی که زد و احترامی که به من گذاشت مزد 43 سال زحمتم را داد.بر خودم می بالم و افتخار می کنم که فردی به بزرگی دایی اینطور درباره ام حرف زده است.

وی درباره اظهارات پیام صادقیان پس از بازی عنوان کرد:من با ایشان حرفی ندارم که بزنم.صادقیان هر چه دل تنگش می خواهد می تواند بیان کند.

یاوری درباره اینکه صادقیان مدعی شده است او در زمان حضورش در ذوب آهن به این مهاجم لقب بی غیرت را داده است گفت:من وقتی در آن مدت کوتاه در ذوب آهن حضور پیدا کردم دیدم این جوان در حال و هوای دیگری است.به نظرم اگر در آن شرایط او در ذوب آهن می ماند هم خودش از نظر روحی لطمه می خورد و هم تیم.

وی ادامه داد:امیدوارم صادقیان زیر نظر علی دایی که الگوی اخلاق است و منش پهلوانی دارد راه و روش پهلوانی را بیاموزد.او الان نمی داند که چه می گوید ولی بزرگترهایی هستند که به این بازیکن آموزش بدهند چطور زندگی کند و سخن بگوید.به صادقیان حق می دهم.او الان گرم است و داغ.چون پس از مدتها یک بازی خوب انجام داد و من هم به او تبریک می گویم.

یاوری درباره بازی تیمش مقابل ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت:الان زود است درباره این بازی حرفی بزنم و فقط این را بگویم که فدراسیون و سازمان لیگ عزمش را جزم کرده است که لیگ را در دو،سه ماه تمام کند و فوتبال را در ماههای باقیمانده تا جام جهانی به دست کی روش بدهند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)