پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو بر صفر مقابل سپاهان به رده سوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت 17 امروز و در حضور 20 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی از سری رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیسی ها با دو گل به برتری دست پیدا کردند.

 

گل های پرسپولیس را محمد عباس زاده و حمید علی عسگری در همان بیست دقیقه ابتدایی بازی و در دقایق 10 و 18 وارد دروازه حریف کردند. در این نیمه مهدی شریفی بازیکن سپاهان هم از بازی اخراج شد.

 

در نیمه دوم نیز پرسپولیس فشار حملات خود را برای زدن گل سوم بیشتر کرد اما از چندین موقعیت خطرناک خود موفق به گلزنی نشد که در نهایت این دیدار دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم با 44 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و به کورس قهرمانی بازگردد.

دیدار رفت دو تیم که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید که با پیروزی امروز پرسپولیس، شاگردان دایی انتقام دیدار رفت را هم گرفتند.

علیرضا فغانی داور این دیدار در دقیقه 34 نیمه اول به مهدی شریفی از سپاهان کارت قرمز نشان داد. وی در نیمه دوم به محسن بنگر، قاسم دهنوی، محمدرضا خلعتبری و سیدمیثم حسینی از پرسپولیس و محمد غلامی و شجاع خلیل‌زاده و امید ابراهیمی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس در لحظات تلف شده توسط سیدصالحی به ثمر رساند که به اشتباه مردود اعلام شد.

ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، محسن مسلمان، محمدرضا خلعتبری، حمید علی عسگر (84- میلاد کمندانی)، قاسم دهنوی و محمد عباس‌زاده (70- سیدمهدی سیدصالحی)
سرمربی: علی دایی

ترکیب سپاهان:
رحمان احمدی، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، هادی عقیلی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، بولکو (71- علی احمدی)، حسین پاپی، علی کریمی، (46- محرم نویدکیا) مهدی شریفی، سرجیو وان‌دیگ (46- محمد غلامی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)