رییس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران از حضور نمایندگان AFC برای بازدید از امکانات تیم‌های فوتبال و ورزشگاه‌های ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج که در برنامه‌ی ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در این رابطه خاطرنشان کرد: نمایندگان AFC روز دوشنبه سفری را به ایران خواهند داشت. پس از برگزاری جلسه‌ای در روز سه‌شنبه این نمایندگان قرار است 9 باشگاه را مورد بازدید قرار دهد و همچنین طی این سفر تعداد سهمیه‌های ایران را برای جام باشگاه‌های آسیا مشخص کنند.

او ادامه داد: طی این سفر این نمایندگان، اسناد مالی، اعضای هیات مدیره، برنامه‌ریزی‌ها، سود و زیان باشگاه‌ها را مورد بازدید قرار خواهند داد. پیش از این ما مدارک خود را برای AFC ارسال کرده بودیم و این برای اولین بار است که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای چک کردن این موارد به ایران سفر می‌کنند.

تاج افزود: از جمله ورزشگاه‌های که در این سفر توسط نمایندگان AFC مورد بازدید قرار خواهد گرفت سردار جنگل، عضدی رشت، آلومینیوم هرمزگان، حافظیه شیراز و نفت آبادان است. در حال حاضر هفت ورزشگاه ما در سطح A آسیا قرار دارند و ما امیدواریم با معرفی کردن شش ورزشگاه جدید تعداد ورزشگاه‌های خود را که دارای سطح A آسیا هستند را به عدد 10 برسانیم.

رییس سازمان لیگ با ابراز امیدواری از قرار گرفتن ورزشگاه‌هایی چون تختی، دستگردی و خلیج فارس در سطح A آسیا خاطرنشان کرد: ورزشگاه تختی فقط نیاز به یک اسکوربورد دارد و ورزشگاه دستگردی نیز مشکل نور دارد.

او هم‌چنین از حضور کارشناس مالی و رییس دپارتمان AFC در ایران خبر داد.

تاج در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره اخرین وضعیت تیم ابومسلم مشهد گفت: چندین جلسه را برای حل مشکل این تیم برگزار کردیم اما نباید فراموش کرد که مساله مالکیت چیزی نیست که سازمان لیگ بخواهد در آن ورود کند.

رییس سازمان لیگ اشاره ای هم به رقابت های لیگ دسته دو و سه اظهار کرد: در لیگ دسته دو 28 تیم در دو گروه و در لیگ دسته سه 73 تیم در 6 گروه حضور دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)